Ny forumkveld med middag ?!
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Re: Ny forumkveld med middag ?!
Så lenge jeg får spise på HRC så blir jeg me til verdens ende om jeg må etterpå! 

Death Is The Road To Awe.
- Småkjeltringen
- MC: Zuzuki Bandit 600...
Drømmen er en R1 eller Fireblade.... - Location: Skedsmokorset...
Shortybebeh wrote:Så lenge jeg får spise på HRC så blir jeg me til verdens ende om jeg må etterpå!
AGREED!!!
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......
Slemme jenter får det hele tiden..
Slemme jenter får det hele tiden..
Kjører ikke du Ducati da? Også skal du begynne å blande inn HRC? Ikke braShortybebeh wrote:Så lenge jeg får spise på HRC så blir jeg me til verdens ende om jeg må etterpå!

- Ninja Turtle
- MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity - Location: Auli
Jeg tenkte akkurat det samme første gangen jeg så noen forkorte det sånn.inunf wrote:Kjører ikke du Ducati da? Også skal du begynne å blande inn HRC? Ikke braShortybebeh wrote:Så lenge jeg får spise på HRC så blir jeg me til verdens ende om jeg må etterpå!

Og for de som ikke skjønte spøken...
HRC står for Honda Racing C.... Hva f... står C`en for igjen...?

Ja, ja... Samma det. Det har ihvertfall med Honda og gjøre.

- moto
- MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998 - Location: Nittedal
jeg er veldig sikkert på at sitter vi ved et bord og spiser fra kl 19 og utover så tviler jeg på at de kommer bort til bordet vårt og begyner å skjekke legg
så hvis man bare holder seg inne og ikke står først i sprit kø*en så må jo dette gå bra.

så hvis man bare holder seg inne og ikke står først i sprit kø*en så må jo dette gå bra.
- Ninja Turtle
Det er jo ikke akkurat noe vits i å proklamere høyt og tydelig at 3 av oss er under 20.
(Nå har jo jeg for så vidt akkurat gjort det, men...
)
Hvis vi holder kjeft så får vi bare se åssen det går. Hvis vi ikke lager trøbbel og oppfører oss som folk går det sikkert bra.
Vi satser på det ihvertfall.

Hvis vi holder kjeft så får vi bare se åssen det går. Hvis vi ikke lager trøbbel og oppfører oss som folk går det sikkert bra.
Vi satser på det ihvertfall.

Jeg er ikke kjent i Oslo. Kommer nok til å få mer enn nok med å finne frem til Hard Rock Cafè, å foreslå noe annet vil jeg ikke begi meg ut på.
Litt teit det med 20-årsgrensa, er ikke snakk om mange dagene for meg og Chris ihvertfall (jeg er eldst
).
Vi kan jo sikkert bare prøve, og se hva som skjer...
Litt teit det med 20-årsgrensa, er ikke snakk om mange dagene for meg og Chris ihvertfall (jeg er eldst

Vi kan jo sikkert bare prøve, og se hva som skjer...
Siden vi skal få ha med de på 20, tror jeg vi skal spille med åpne kort.
Jeg synes de er realle som tar henvendelsen slik de har gjort. Hvis vi gir dem en liste over de som er 20 og gjør oppmerksom på at et par er 19 har vi hvertfall måltidet sammen. Å prøve seg som 23-åring når du er nitten, bli ferska og måtte gå alle sammen er en dårlig plan, synes jeg. Selv om vi gjerne skulle hatt med alle, kan vi ikke legge opp til at nittenåringene skal lure seg med på et sted med 23-grense. Sånn er det bare i Oslo i helga.
Jeg synes de er realle som tar henvendelsen slik de har gjort. Hvis vi gir dem en liste over de som er 20 og gjør oppmerksom på at et par er 19 har vi hvertfall måltidet sammen. Å prøve seg som 23-åring når du er nitten, bli ferska og måtte gå alle sammen er en dårlig plan, synes jeg. Selv om vi gjerne skulle hatt med alle, kan vi ikke legge opp til at nittenåringene skal lure seg med på et sted med 23-grense. Sånn er det bare i Oslo i helga.

- moto
- MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998 - Location: Nittedal
er jo nettopp vi bare burde bli sittende uttover kvelden.. er jo ikke snakk om å sinke seg inn når man alerede er inne?
eller tenker jeg helt feil nå `?
eller tenker jeg helt feil nå `?

Ja.
De har aldersgrense 23 etter 2230. I baren etter ca kl 21.
Ergo ikke "unntatt de som kom før det tidspunktet"
De har aldersgrense 23 etter 2230. I baren etter ca kl 21.
Ergo ikke "unntatt de som kom før det tidspunktet"

- Marius I
- MC: Honda VFR800 07-mod.
X: Kawasaki ZX9R 98-mod.
X: Yamaha YZF600R Thundercat 99-mod. - Location: Oslo
Tror han mener at så lenge vi bare sitter der er det ikke sikkert de gidder å begynne å kaste noen ut ti over halv. Så lenge de vet hvem som ikke er gamle nok er det jo egentlig opptil dem og be de aktuelle gjestene om å gå når de ikke vil ha dem der lenger.
Uansett er vel middagen over på den tiden og folk har begynt å røre på seg. Da er det selvfølgelig vanskeligere for de yngre å "skjule" seg. Tror dette løser seg av seg selv i løpet av kvelden...
Uansett er vel middagen over på den tiden og folk har begynt å røre på seg. Da er det selvfølgelig vanskeligere for de yngre å "skjule" seg. Tror dette løser seg av seg selv i løpet av kvelden...
- Ninja Turtle
Uansett hva vi velger å gjøre må jo bare de som ikke er gamle nok regne med at de kanskje ikke får være der etter at vi har spist.
Surt for de det gjelder, men sånn er det.
Så vær forberedt på det verste og hvis vi får bli alle sammen er jo det knall.
Men det er jo som det blir nevnt over her at det er vanskelig for de under 23 i Oslo på lørdagskvelden...
Surt for de det gjelder, men sånn er det.

Så vær forberedt på det verste og hvis vi får bli alle sammen er jo det knall.

Men det er jo som det blir nevnt over her at det er vanskelig for de under 23 i Oslo på lørdagskvelden...
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Jepp.. Om vi blir på HRC er det jo ikke noe problem for oss som er over 20, mens det er sjans for at enda flere faller fra om planen blir å dra på et sted som f.eks. har 23-årsgrense. Da faller Paulsen og jeg bort også hvert fall..Ninja Turtle wrote:Men det er jo som det blir nevnt over her at det er vanskelig for de under 23 i Oslo på lørdagskvelden...