Har du sett filmen?Banditbiker wrote:Tanken på at en jente kunne dra en gutt eller flere, streifet meg ikke en gang, men nå fikk vi jo en grei avklaring, eller ?

Turte ikke sette frem den varianten, jeg.
Har du sett filmen?Banditbiker wrote:Tanken på at en jente kunne dra en gutt eller flere, streifet meg ikke en gang, men nå fikk vi jo en grei avklaring, eller ?
Husk at det er bedre med dobbeltmoral enn ingen moral.Ulvinnen wrote:Akkurat når det gjelder Hillary, så ser jeg at hun kan ha hatt politiske grunner. Men det er nok ikke så mange av de andre som har slike motiver. Det må være utrolig ydmykende å måtte stå og glise til pressen når de mest av alt ønsker ektemannen sin nord og ned.Gixxerman wrote: Hvem er det som stiller til President nå ? Jo, nettopp Hillary. Alle disse er karrierefolk så det holder og vel så det. De svelger nok et utall kameler for karrieren sin skyld.
Jeg tror nok dette har mye med religion å gjøre også forøvrig, ettersom en del av disse står sterkt frem med at de er kristne. Det er jo da veldig tabu med skilsmisse, og det vil nok ødelegge for deres videre karriere. Såklart finnes det mange som mener det motsatte, men men.
Er nok mange faktorer som spiller inn her uansett, men i bunn og grunn er det nok veldig sannsynlig at de svelger kameler i bøtter og spann, for karrieren.
Hm, hvilken film?Lølle wrote:Har du sett filmen?Banditbiker wrote:Tanken på at en jente kunne dra en gutt eller flere, streifet meg ikke en gang, men nå fikk vi jo en grei avklaring, eller ?
![]()
Turte ikke sette frem den varianten, jeg.