"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Lølle wrote:Og du anser den som uangripelig?
Litt av en psykolog i så fall
Ikke misforstå, du kan skille de veldig smarte fra de veldig dumme med en slik test, men jeg mener de i stor grad er lærbare slik at du som en gjennomsnittlig intelligent vil score som over gjennomsnitt. Sånn er det å være legmann, jeg kan ha en fullstendig uvitenskapelig mening og leve i min lille verden med den
Med uangripelig mener jeg at den må anses som riktig, ikke at den representerer den eneste sannheten.
IQ-tester anses man ellers for å kunne øve seg opp til å besvare. Så sånn sett vil et resultat ikke vise din optimale IQ men den du er i stand til å oppnå på testtidspunktet.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Når man blir kjent med de ulike førerne i dette forumet, så er det jo et fint snitt av allmennbefolkningen. Og ut ifra trådtittelen så vil jeg påstå at det ikke er noe i veien med IQ hos disse, noe mer enn hos andre deler av befolkningen.
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.