hei, vurderer å handle en husaberg med hvite skilt. Det er en 2001mod med ny overhalt motor(lager,sylinder,stempel). var org en 400 men med sylinder og stempel fra 500(eller noe) så med den slaglengden ble dette vistnokk 470. så lurte litt på kvalitet og hva disse sykklene ligger på i pris.
takk for alt av svar og help.
hjelp angående husaberg FE400
Re: hjelp angående husaberg FE400
jeg vet, hadde jeg bare hatt så mye penger tiloversorion wrote:Min er til salgs, bare så du vet det

-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
min å til salgsMariusL wrote:hei, vurderer å handle en husaberg med hvite skilt. Det er en 2001mod med ny overhalt motor(lager,sylinder,stempel). var org en 400 men med sylinder og stempel fra 500(eller noe) så med den slaglengden ble dette vistnokk 470. så lurte litt på kvalitet og hva disse sykklene ligger på i pris.
takk for alt av svar og help.

tok en sjekk på finn.no og autodb, noe som kan gi en antydning. men der var ingen der. men så en til salgs i fjor. var vel 00 eller 01 tror jeg. de lå til rundt 50 tror jeg.
kvaliteten er i hvertfall jeg fornøyd med. overhalte akkurat motoren på min. sannsynligvis grunnet forrige eier ikke har tatt så godt vare på den som han burde+ at tenninga var visst stilt som på en 500.
har alltid startet og gått som et ''uvær'' mistet et par skruer er vel det eneste. og så har jeg klart å knekke potta engang.
lykke til med kjøp

Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
ja grunnen til jeg kom over den andre var at han ville bytte med ZX7Ren min. men var ikke med bane dekk, og det koster vell endel med felger? ser du bor ikke langt unna meg så får se hvordan det blir med salg.vegsir wrote:min å til salgsMariusL wrote:hei, vurderer å handle en husaberg med hvite skilt. Det er en 2001mod med ny overhalt motor(lager,sylinder,stempel). var org en 400 men med sylinder og stempel fra 500(eller noe) så med den slaglengden ble dette vistnokk 470. så lurte litt på kvalitet og hva disse sykklene ligger på i pris.
takk for alt av svar og help.![]()
tok en sjekk på finn.no og autodb, noe som kan gi en antydning. men der var ingen der. men så en til salgs i fjor. var vel 00 eller 01 tror jeg. de lå til rundt 50 tror jeg.
kvaliteten er i hvertfall jeg fornøyd med. overhalte akkurat motoren på min. sannsynligvis grunnet forrige eier ikke har tatt så godt vare på den som han burde+ at tenninga var visst stilt som på en 500.
har alltid startet og gått som et ''uvær'' mistet et par skruer er vel det eneste. og så har jeg klart å knekke potta engang.
lykke til med kjøp
-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
tenker du på sm-felger? en får brukte for rundt 8000. ser der ligger noen sett ute på nettet. de passer rett over fra ktm.MariusL wrote:ja grunnen til jeg kom over den andre var at han ville bytte med ZX7Ren min. men var ikke med bane dekk, og det koster vell endel med felger? ser du bor ikke langt unna meg så får se hvordan det blir med salg.vegsir wrote:min å til salgsMariusL wrote:hei, vurderer å handle en husaberg med hvite skilt. Det er en 2001mod med ny overhalt motor(lager,sylinder,stempel). var org en 400 men med sylinder og stempel fra 500(eller noe) så med den slaglengden ble dette vistnokk 470. så lurte litt på kvalitet og hva disse sykklene ligger på i pris.
takk for alt av svar og help.![]()
lykke til med kjøp
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
2xBMW 535 IA E-34