trykk på bildene så blir de bra:)
noen bilder:

RH racing wrote:pass på at du bruker riktig motorolje på disse. disse er veldig vare på olje viskositet...
Viskositeten ser ikke ut til å være så spesiell når jeg kikker i verkstedsmanualen til denne sykkelen. SF eller SG 10W-40 står det, og det er vel det omtrent alle bruker uansett (eller 10W-50). Det skal ombord 3.3 liter med oljefilterskift. Til vanlig kjøring vil hvilken som helst olje duge. Skal du kjøre bane, så kan du med fordel slenge på noe dyrere greier. De fleste oljer jeg har brukt har holdt seg bra til over 100 grader uten oljetrykksfall, men mobil 1 duger veldig fint opp til 130 grader uten å bli for tynn. Ellers er det ikke noe å frykte når det gjelder oljer, og du kan fint kjøre synetisk biltema om du vil (statoil-olje). Mye oljehysteri der ute. Hvor mange kilometer har den på baken ? Ventiljustering på 24k tror jeg, uten at jeg har skummet igjennom hele manualen.MowZ wrote:Ok! takk for tipset:) har kvitteringer fra service med hvilke olje som er brukt, er blitt brukt samme olje... Noe tips til bra olje? Lønner seg kanskje bare å bruke den som allerede er blitt brukt og som står på nå...virker som den har gjort nytta si i alle fall! Men må ta en oljeservice snart, er litt over 1000km siden siste ble tatt.