Den holder jeg på å kjøre inn pga av overhaling! MEn nå kjører jeg i 120 på 9000 omdreiniger

Det var da en jævlig tung lett-sykkelbandit wrote:Satt på KN filter og dyset om forgasserne, nå gjør den ca 290 på flata med fullt Givi rack
Soleklart!!Banditbiker wrote:Men da har du vel trim-tape og helsyntestisk blinklysolje du da?bandit wrote:Satt på KN filter og dyset om forgasserne, nå gjør den ca 290 på flata med fullt Givi rack
Du får ikke noe særlig (max 1.5 hk) effektøkning på en 4-takt. hvis du er ute etter fart skulle du kjøpt 2-takt. mye mer trim muligheter.carboy wrote:Toppfart på min sykkel er 90km med to personer og litt i underkant av 100 når jeg kjører alene, men hadde vært kjempe fint om noen vist om jeg fikk den i 120-130km????ps: det er en QINGQI (suzuki intruder) global eagle 125-4B Chopper
![]()
nsr-92 wrote:Honda Nsr 125 R
-uplombert eksos
-uplombert gasser???
-uplombert luftfilter (powerfilter)
157km/t med gps måling.
(og etter jeg satt inn den gigante turboen og byttet blinklysolje gjør den 456km/t på 3.gir)
Har nå fått kjørt inn mc'en min og den går bra og bra aks(faktisk bedre aks en honda cbr, testa en sånn her om dagen) den gjør over 120-130km/h med meg alene, og det er greit nokk i masse vis, venter med og kjøre fort til jeg kan ta mellom tungAmund wrote:Du får ikke noe særlig (max 1.5 hk) effektøkning på en 4-takt. hvis du er ute etter fart skulle du kjøpt 2-takt. mye mer trim muligheter.carboy wrote:Toppfart på min sykkel er 90km med to personer og litt i underkant av 100 når jeg kjører alene, men hadde vært kjempe fint om noen vist om jeg fikk den i 120-130km????ps: det er en QINGQI (suzuki intruder) global eagle 125-4B Chopper
![]()
NSR-freak wrote:nsr-92 wrote:Honda Nsr 125 R
-uplombert eksos
-uplombert gasser???
157km/t med gps måling.
(og etter jeg satt inn den gigante turboen og byttet blinklysolje gjør den 456km/t på 3.gir)
åjansr-92 wrote:NSR-freak wrote:nsr-92 wrote:Honda Nsr 125 R
-uplombert eksos
-uplombert gasser???
157km/t med gps måling.
tatt vekk en plate i gasseren som hindret forgasseren i og få nok luft..
http://www.nsr125.com/derestrict.htm