Haha jeg drømte om deg i natt Nina Hehe det var helt sykt, du og Henning kom opp i gården med en knall strøken 240 (av alle ting), også sto vi der og prata også kikka jeg liksom på noe luftinntak som du hadde satt på på panseret også sa du plutselig "Heee-heeYYYYYY ser hva du ser på jah!! *blunk blunk*" "Har mekka de sjøl" Haha også gikk vi inn også slo jeg på springen for å sette på kaffe eller no og plutselig begynner det å fosse svære fosser av vann ned fra taket og inn veggen og overalt og "faen taket lekker" og masse skada ting, haha herregud å skada drøm as
Magnalf wrote:Haha jeg drømte om deg i natt Nina Hehe det var helt sykt, du og Henning kom opp i gården med en knall strøken 240 (av alle ting), også sto vi der og prata også kikka jeg liksom på noe luftinntak som du hadde satt på på panseret også sa du plutselig "Heee-heeYYYYYY ser hva du ser på jah!! *blunk blunk*" "Har mekka de sjøl" Haha også gikk vi inn også slo jeg på springen for å sette på kaffe eller no og plutselig begynner det å fosse svære fosser av vann ned fra taket og inn veggen og overalt og "faen taket lekker" og masse skada ting, haha herregud å skada drøm as
Haha Sykt
Jeg er bare så flink til å sveise luftinntak ass!! Bare på 240 vel og merke hahahah
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Da var jeg hjemme igjen etter en sinnsykt digg scootertur til funäs Fikk leid meg Nytroen min jeg vøtt, så det ble mye herjing! Ble vel 15 mil på lørdagen.. Kjempeartig! Nå er jeg bare mørbanket og støl..
Mitt fiiiine kjøreutstyr hehe
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3