Vi får se, vi får se. m
Merker at det er en liten stund siden jeg kjørte sist nå, så hadde vært fint med en liten tur. Men..

Lekker ut men ikke inn? *Prøver å huske litt kjemi*Banditbiker wrote:Jeg er omvendt semipermiabel. Nytt av året
Og det gjorde vi også! På Ryen var det Banditbiker, Baron von Waffel, boxer wolf og jeg som stilte opp. Så vi dannet en kolonne på tre mc-er til Grava. Vi trodde det skulle være omtrent folketomt på Grava, men den gang ei! Den asfalterte delen av parkeringsplassen var helt full av biler som tilhørte mc-folk. I tillegg til oss fra mc-forumet, så så vi vel 5 andre mc-er der, tror jeg?Jeanette wrote:Regner ikke for gæli her nå, så hadde jeg hatt sykkelen hjemme hadde jeg tatt meg en turKos dere dere som møtes!
Iallefall 5 andre sykler som stå parkert da vi parkerte der ...Ulvinnen wrote:Jeanette wrote:I tillegg til oss fra mc-forumet, så så vi vel 5 andre mc-er der, tror jeg?
stemmer, lover å være mer sosial neste gang, samt lese på forumet før turen. Mente jeg dro kjensel på en av dere fra noen bilder, kanskje alle fra forumet skulle hatt navnetagsBanditbiker wrote:Hæ?
Var dere der uten å komme bortom bordet og hilse på oss?![]()
Det var dere som kom med en Ninja og en SV da eller ?
I'm on my knees ... Kanskje du kan forklare hvem som var hvem av dere så vet jeg det til neste gang.Banditbiker wrote:Dette må ikke gjenta seg![]()