-er de gode å kjøre langt med? (1-2 timer)
-Toppfart med og uten trim?
- når det er noe galt med eksosventilen, så den drar litt ujevnt, er det vanskelig å fikse det? (har noe med det elktriske å gjøre tror jeg

Honda NSR er god å kjøre langt med.MCelskærn wrote:Jeg lurer på noen ting om nsr:
-er de gode å kjøre langt med? (1-2 timer)
-Toppfart med og uten trim?
- når det er noe galt med eksosventilen, så den drar litt ujevnt, er det vanskelig å fikse det? (har noe med det elktriske å gjøre tror jeg
Om han (som meg) ikke har all verdens teknisk innsikt er han nok bedre tjent med en 4-takter!NSR-freak wrote:Jeg angrer ikke et sek på at jeg kjøpte NSR!
En ting er sikkert.. IKKE kjøp 4-takt =P hehe
WORD!ErlingSG wrote:Om han (som meg) ikke har all verdens teknisk innsikt er han nok bedre tjent med en 4-takter!NSR-freak wrote:Jeg angrer ikke et sek på at jeg kjøpte NSR!
En ting er sikkert.. IKKE kjøp 4-takt =P heheDu får jo f.eks. en ny Roadwin for det jeg ga for min NSR.
Greit, du blir kanskje frakjørt av kameratene dine på totaktere, men det er tross alt bare i knapt 2 år.
er ikke de Roadwind sånn kina merke ting som er vasklig å skaffe deler til ?ErlingSG wrote:Om han (som meg) ikke har all verdens teknisk innsikt er han nok bedre tjent med en 4-takter!NSR-freak wrote:Jeg angrer ikke et sek på at jeg kjøpte NSR!
En ting er sikkert.. IKKE kjøp 4-takt =P heheDu får jo f.eks. en ny Roadwin for det jeg ga for min NSR.
Greit, du blir kanskje frakjørt av kameratene dine på totaktere, men det er tross alt bare i knapt 2 år.