JodaNSR-freak wrote:Nå er jo prøven MYE MYE MYE lettere... Er slik til bil også? ikke sant?

JodaNSR-freak wrote:Nå er jo prøven MYE MYE MYE lettere... Er slik til bil også? ikke sant?
mener du de 3/4 teori timene? Er bare generelt snakk om mc, litt åssen det er å kjøre/ha mc, hvaEirik.. wrote:Jeg skal snart begynne på sånn Mc-kurs, hva som skjer der egentli ?
Du mener trafikalt grunnkurs?Eirik.. wrote:eg skal på mc-kurs 3 ganger no i aprilhvær gang varer 2/3 timer
Selvfølgelig, men du slipper vel å ta noe særlig mer teori generelt? Trafikalt grunnkurs er jo uansett alltid KUN for de som ikke har noe sertifikat av noe slag...Amund wrote:trafikalt grunnkurs
må vell også ha teorikurs, obligatorisk på både A og A1.O_o wrote:Selvfølgelig, men du slipper vel å ta noe særlig mer teori generelt? Trafikalt grunnkurs er jo uansett alltid KUN for de som ikke har noe sertifikat av noe slag...Amund wrote:trafikalt grunnkurs
ja, kursene er felles for A og A1. Traffikskolene liker egentlig ikke å ha A og A1 sammen p.g.a. de som ska kjøre opp på A1 som oftest ikke kan alle trafikkregler,mens de som skal ta A bruker å kunne det fra bilO_o wrote:Men jeg hadde jo et teorikurs som var felles for både A1 og A...
Teoriprøven for A og A1 er felles ja, og har du tatt den varer den i tre år. Så hvis du kjører opp innen det skulle det jo ikke være noe problem...O_o wrote:Det er slik at A1 og A har samme teoretiske prøve. Hvis jeg skal ha tung-mc lappen etter at jeg har tatt lett-mc lappen, så må jeg likevel avlegge ny teoretisk prøve?
Riktig?
er den tatt så er den jo tatt?Marte wrote:Teoriprøven for A og A1 er felles ja, og har du tatt den varer den i tre år. Så hvis du kjører opp innen det skulle det jo ikke være noe problem...O_o wrote:Det er slik at A1 og A har samme teoretiske prøve. Hvis jeg skal ha tung-mc lappen etter at jeg har tatt lett-mc lappen, så må jeg likevel avlegge ny teoretisk prøve?
Riktig?