12800kr i pluss Har ikke fått selvsangivelsen i posten enda, men jeg orket ikke vente lenger, så jeg ringte bare 80080000. Om de er vrange hvilket de var med meg er det bare å fortelle at du kjenner flere som har fått det opplyst. Ble såklart bare satt over og satt over 6-7 ganger før jeg fikk sagt A men men. Noe skal de jo tjene penger på
Tja, sitter på 2 jobber, og de hadde merkverdig nok bare klart å få med den ene, så nærmere 70% av inntektene mine var ikke der..
Foreløpig 5000,- i pluss, blir spennende å se når det blir ferdig
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell!
Tilgi meg!
Ble 10 002 kr tilbake, men da uten fratrekk for ca 20 000kr i barnehageutgifter. Vet ikke hvor mye det utgjør i kroner og øre..?
Litt skuffet, har betalt mye mer skatt og renter i år enn i fjor og i fjor fikk jeg tilbake ca 25 000 Merkelige greier, har til og med 100 000 mer i lån i år enn i fjor.
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
Petterjacobsen wrote:Ble 10 002 kr tilbake, men da uten fratrekk for ca 20 000kr i barnehageutgifter. Vet ikke hvor mye det utgjør i kroner og øre..?
Litt skuffet, har betalt mye mer skatt og renter i år enn i fjor og i fjor fikk jeg tilbake ca 25 000 Merkelige greier, har til og med 100 000 mer i lån i år enn i fjor.
Fratrekket er vel 28% av beløpet du har i barnehageutgifter. Så noen kroner extra blir det vel.
Selv fikk jeg i underkant 30k til gode. Kommer greit med til utgifter i sommer; LES: sykkelturer
Petterjacobsen wrote:Ble 10 002 kr tilbake, men da uten fratrekk for ca 20 000kr i barnehageutgifter. Vet ikke hvor mye det utgjør i kroner og øre..?
Fratrekket er vel 28% av beløpet du har i barnehageutgifter. Så noen kroner extra blir det vel.
Selv fikk jeg i underkant 30k til gode. Kommer greit med til utgifter i sommer; LES: sykkelturer
Er det jeg trodde jeg også, men i følge andre er det ikke slik det fungerer
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...