Selge sykkelen ?? Hold ut litt til nå da. Været bør komme seg om ikke så lenge. Vent 1-2 måneder og se an litt Jeg har fått kjørt en del, men det blir ikke noen ferieturer på en stund. Frustrerende vær er det i allefall.
Ellers er søknaden innvilget dersom beslutningen er tatt
Last edited by maelling on 09 Apr 2008 17:50, edited 1 time in total.
tHaWuLf wrote:Selge sykkelen ?? Hold ut litt til nå da. Været bør komme seg om ikke så lenge. Vent 1-2 måneder og se an litt
Ellers er søknaden innvilget dersom valget er tatt
Jeg vasket og gnukket fanskapet i går og kjørte optimistisk til jobb i dag etter å ha kostet is av setet, ved lunsjtider hører jeg folk si at det sludder ute hrmf!
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Innse like godt først som sist, MC-kjøring er en utpreget utendørsaktivitet, og ute er det vær i alle avskygninger.
Vi som tok turen til Tyrigrava hadde en hyggelig kveld til tross for at vi kjørte både til og fra i regn.
Banditbiker wrote:Innse like godt først som sist, MC-kjøring er en utpreget utendørsaktivitet, og ute er det vær i alle avskygninger.
Vi som tok turen til Tyrigrava hadde en hyggelig kveld til tross for at vi kjørte både til og fra i regn.
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Banditbiker wrote:Innse like godt først som sist, MC-kjøring er en utpreget utendørsaktivitet, og ute er det vær i alle avskygninger.
Støtter Banditbiker her. Du skulle tatt turen denne onsdagen også, og slått deg ned sammen med oss.
Statistisk sett tenderer alle ting å skjene MOT gjennomsnittet hvis det er et ekstremt tilfelle en gang. I dette tilfellet sommerværet, som i fjor ikke var helt optimalt. Derfor, statistisk sett, er sannsynligheten stor for at det er dumt å selge sykkelen
April er kjent for ustadig vær. Søknaden er derfor lagt til side. Den vil bli tatt opp til fornyet behandling hvis du ikke etter utløpet av mai bekrefter at du fortsatt ønsker å selge sykkelen.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Støtter Banditbiker her. Du skulle tatt turen denne onsdagen også, og slått deg ned sammen med oss.
Så jeg legger ned forbud mot mc-salg.
Dressen min lekker vann som f... så kjipt å kjøre i altfor mye regn
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Bizcocho wrote:
Dressen min lekker vann som f... så kjipt å kjøre i altfor mye regn
Da er løsningen å kjøpe seg ny mc-dress, ikke å selge mc-en. Jeg var ute og kjørte i striregn selv i dag. Og det var kaldt og surt nok selv om jeg ikke ble våt. Så nå vil jeg ha bedre vær!