Takk takk, har surfet her en stund, men ikke skrevet så mye...
Har sett den før, også pratet med en i butikken på telefon. Fikk en litt dårlig følelse, har heller ikke mulighet til å prøvekjøre den ettersom det fortsatt var en del snø der. Den ble forresten lagt ut første gang på Finn.no i høst en gang (antar rundt september/oktober) til samme pris. Da jeg pratet med butikken (ca to uker siden) sa selger at den nesten var solgt, men hvis jeg var kjapp kunne jeg få den kjørt til Oslo dagen etter... Han mente også at prisen skulle settes opp, men jeg kunne få sykkelen til den gamle prisen hvis jeg bestemte meg veldig fort... Spurte også om hvor lang garanti jeg fikk siden jeg kjøpte fra butikk, han mente at det ville vi bli enige om, samt at han skulle betale omr. avg. hvis jeg bestemte meg fort. Alt dette gjorde at jeg fikk en ganske dårlig følelse.
Trenger forresten også skivelås, tankveske og kjetting, og da er jeg litt over budsjett i forhold til den sykkelen. Men det kan kanskje prutes med?
Så jeg håper kanskje på at noen i Oslo-området med en velholdt SV650, Hornet, e.l. vurderer på å selge for å gå opp en klasse. Og nå ser en gylden mulighet til et kjapt og problemfritt salg