Yamaha yzf r6
Re: Yamaha yzf r6
5 tusen hørtes jo nesten "billig" ut... hvilket forsikringsselvskap har du da? hvilke modeller er det som er lakkert helt ned da?
delkasko er tingen så lenge den er så gammal, blir den most er det ikke sikkert du har bruk for full kasko. overlever du er det sykt mange billige deler til den sykkel om du bestiller fra usa...
du må ha DELKASKO pga tyveri, meget populær sykkel og folk kan knabbe den hvor og når du minst aner det.
ring Bluewater forsikring.
betaler ca. 8000 store med full kasko på 2008 r1 full power
du må ha DELKASKO pga tyveri, meget populær sykkel og folk kan knabbe den hvor og når du minst aner det.
ring Bluewater forsikring.
betaler ca. 8000 store med full kasko på 2008 r1 full power
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Når kom det da orginalt? Var orginalt med sort på min 02...hsimpson wrote:Tror det som skiller de som har svart nederst på kåpen er årsmodell bare.
Ikke store forskjellen på disse syklene fra 99-02, ræva er bygget om litt bare.
Betaler 5k for delkasko
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
spørs om det blir en telefonn til bluewater da ja
i gjensidige fikk jeg delkasko for 11 tusen.. jævli dyrt..

Jess, da har du kanskje årsmodell-skillet der...?Jarle wrote:Når kom det da orginalt? Var orginalt med sort på min 02...hsimpson wrote:Tror det som skiller de som har svart nederst på kåpen er årsmodell bare.
Ikke store forskjellen på disse syklene fra 99-02, ræva er bygget om litt bare.
Betaler 5k for delkasko
Yamaha R6 Blå/hvit
Fiesta ST150 Performance-blue
-71 1302
-71 1302
R6 får sort underkåpe med 2001 utgaven, 99 og 00 har blå. Utgavene fra USA er blå helt ned på 01 og 02 også + noen andre dekal forskjeller (deltabox 2 istedet for r6 bak f.eks). Pass opp for gir problemer på alle disse modellene av R6.. Var ikke mange gangene på bakhjulet før 2. giret var helt fucket...
Lykke til!
Lykke til!
Suzuki GSX-R 750 K6
takk for gode tips.. ringte forresten bluewateter i dag men havnet ikke lenger ned enn 14 tusen.. det fordi jeg ikke har passert 30.. da blir det visst betydelig billigere.. så gjensidige er det billigst jeg har funnet hittil.. men 11 for delkasko.. noen som vet om noen andre muligheter.?
Hva med å sette sykkelen på faren din til du blir "gammel nok" (30 år). Litt kjipt å ikke opparbeide seg noe bonus men ...
Mogens
Mogens
Positiv hilsen Mogens
kjørte opp 25/6-09

Suzuki GR650 1984 mod.
-
- MC: Gate: GSX-R 750 (K7) og RG250
Bane: GSX-R 600 (K6)
Cross: RMZ 450
http://plasticmc.com - Location: Ørsta (og Drammen)
Hei på deg. Prøv ENTER FORSIKRING. Har ikke noen referanser for hvordan de er etter skade. Men noen unggutter i klubben som kjører 600 uten noe særlig bonus som har fått forskring m full kasko ned i 5-6000.
R6 er en fin sykkel å starte på. Jeg anbefaler det alltid til folk som ikke har tenkt å blakke seg på sin første sykkeø Du får jo bra R6er helt ned i 50.000 kr. Og de ligger en generasjon forran de andre merkene på samme årsmod og samme pris. Den er utrolig lettsvingt i forhold til gixxeren, kawaen og hondaen på samme tid. (Dette kommer fra en hardbarka suzuki-babe:) Desse syklene kom vel med ny hekk (kulere lys...to runde i stedet for en svær firkanta) og med innsprut i 02, tror jeg? Men de tidligere er heller ikke å forakte. Jeg hadde selv en 00 mod som jeg var skikkelig fornøyd med. Skifta undertray og fikk integrerte blinklys og litt sånn. Har forresten et undertray, slipon, monodeksel og div stasj liggende hvis du vil kjøpe...når du kjøper deg sykkel:) Hehe!
Stemmer som sagt over her at girkassa er et lite problembarn med både R6 og R1 på den tida. Treig å gire fra første til andre. I følge Oddgeir Havnen (norges største Yamaha guru og x-RR fører) så er dette normalt.
Tipper du blir fornøyd med R6! Ang kjørestilling er ikke det noe problem. Er bare å passe på å ikke henge på armene og heller bruke magemuskler og bein til å holde igjen. Har kjørt tyskland flere ganger med den... Helt topp:)
R6 er en fin sykkel å starte på. Jeg anbefaler det alltid til folk som ikke har tenkt å blakke seg på sin første sykkeø Du får jo bra R6er helt ned i 50.000 kr. Og de ligger en generasjon forran de andre merkene på samme årsmod og samme pris. Den er utrolig lettsvingt i forhold til gixxeren, kawaen og hondaen på samme tid. (Dette kommer fra en hardbarka suzuki-babe:) Desse syklene kom vel med ny hekk (kulere lys...to runde i stedet for en svær firkanta) og med innsprut i 02, tror jeg? Men de tidligere er heller ikke å forakte. Jeg hadde selv en 00 mod som jeg var skikkelig fornøyd med. Skifta undertray og fikk integrerte blinklys og litt sånn. Har forresten et undertray, slipon, monodeksel og div stasj liggende hvis du vil kjøpe...når du kjøper deg sykkel:) Hehe!
Stemmer som sagt over her at girkassa er et lite problembarn med både R6 og R1 på den tida. Treig å gire fra første til andre. I følge Oddgeir Havnen (norges største Yamaha guru og x-RR fører) så er dette normalt.
Tipper du blir fornøyd med R6! Ang kjørestilling er ikke det noe problem. Er bare å passe på å ikke henge på armene og heller bruke magemuskler og bein til å holde igjen. Har kjørt tyskland flere ganger med den... Helt topp:)
I "stallen" nå:
Suzuki GSX-R 750 K7 (gatesykkel)
Suzuki RG 250 (gatesykkel)
Suzuki GSX-R 600 K6 (banesykkel)
Suzuki RMZ 450
Pocketbike
Skidoo Formula MX 470 (Snøscooter)
VW Passat 2,5 TDI 4 motion
(+et par traktorer:)
http://www.plasticmc.com
Suzuki GSX-R 750 K7 (gatesykkel)
Suzuki RG 250 (gatesykkel)
Suzuki GSX-R 600 K6 (banesykkel)
Suzuki RMZ 450
Pocketbike
Skidoo Formula MX 470 (Snøscooter)
VW Passat 2,5 TDI 4 motion
(+et par traktorer:)
http://www.plasticmc.com
jo kan alltids sette den på fattern vis han syns det er greit men tenkte kanskje det kunne være greit å begynne for seg selv fortest mulig.. har heller ikke spørt fattern som er snut om hva han syns om dette:) da blir det nok en telefon til enter forsikring i mårra.. håper jeg kan få det litt billigere enn det jeg har fått hittil.. takker for mye bra informasjon suzuki babe:) kjempegreier:) går nok for en 00-02 modell som er lakkert helt ned..
Man skal utnytte sine fedre til det yttersteSteiro wrote:jo kan alltids sette den på fattern vis han syns det er greit men tenkte kanskje det kunne være greit å begynne for seg selv fortest mulig.. har heller ikke spørt fattern som er snut om hva han syns om dette:) da blir det nok en telefon til enter forsikring i mårra.. håper jeg kan få det litt billigere enn det jeg har fått hittil.. takker for mye bra informasjon suzuki babe:) kjempegreier:) går nok for en 00-02 modell som er lakkert helt ned..

Mogens
Positiv hilsen Mogens
kjørte opp 25/6-09

Suzuki GR650 1984 mod.
Men den passer så dårlig på R6 

Yamaha R6 Blå/hvit
-71 1302
-71 1302
ja det stemmer nok
har nok mer sansen for en r6 enn gsx-r.. men har egentlig ingen erfaringer med noen av syklene.. Ringte forresten Enter forsikring i dag men der var det dårlig med tilbud å få.. For det første så måtte jeg ha minst 3 forsikringer oss dem for å få forsikring på sykkelen.. i tillegg så var de dyre på R-sykler å kunne ikke matche de 11 tusen for delkasko som jeg fikk med gjensidige.. Bombe at de var dyre på r-sykler liksom.. men de var visst veldig billige på vanlige bikes sa hun.. spørs om det blir en telefon til fattern.... 

trenger du alltid og nevne su-kuki når folket vil ha yamåhaGixxerman wrote:Suzuki har girkassen du vil ha. Detta kan de !

Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)