Beistet og Chris! - Oppgradert garasjen sin!
Re: Beistet og Chris! - SXV 550! Film på side 31
Jeg ba deg jo gni det mer inn gjorde jeg ikke ?
Hva betaler du egentlig ? Alder og bonus ?

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Hehe, akuratt dette tror jeg du har skrevet 4-5 ganger bare de siste dagene. Redd for at vi skal glemme ut hvilken sykkel du kjører, YZFman?Gixxerman wrote: gixxer1000.

Kjipt at forsikringen ble så dyr, C

-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Vi snakker neppe honnørrabatt endaChris wrote:Jeg ba deg jo gni det mer inn gjorde jeg ikke ?![]()

Det har du kanskje ?Banditbiker wrote:Vi snakker neppe honnørrabatt enda

X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Helt klart surt med så høy pris Frank, sparer frem til August tider hvertfall da er neste hopp i prosent.
Hvor "fort" opp går det ? fra 30% til ? Er snakk om Gjensidige.
Hvor "fort" opp går det ? fra 30% til ? Er snakk om Gjensidige.
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Er det ikke 10% i året da? Men hvordan er det med bonusen din siden du kjørte ut ifjor? Mista du den ikke, eller har du bytta selskap?
Vet ikke hvordan jeg har klart det men mista tydeligvis ikke, har ringt å snakka med så mange hos Gjensidige om forskjellige forsikringer.
Flere jeg har snakket med i sikkert timesvis tilsammen, sikkert blitt litt juks
Jeg skulle egentlig ha hatt 10% nå tror jeg, og neste hopp skulle da blitt til 20% i Juli/August
Men endte med at jeg fikk 30% nå istede, ikke vet jeg hvorfor men ser meg heller ikke ringe å klage!
Flere jeg har snakket med i sikkert timesvis tilsammen, sikkert blitt litt juks

Men endte med at jeg fikk 30% nå istede, ikke vet jeg hvorfor men ser meg heller ikke ringe å klage!

X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Når det kommer til startbonus så praktiseres det forskjellig. Standard er vel 20%, men hos noen selskaper er det mulig å krangle seg til opp mot 50% har jeg hørt. Men det er akkuratt det som er med forsikring, prisene er så individuelle.
Som jeg sa tidligere! Forbanner alle forsikringselskaper! 

X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
-
- MC: x Suzuki SV650S
x Husqarna WR250 - Location: Sandefjord
Hehe, her går det unna ser jeg. Må få sett på sykkelen din en dag snart
Satser på å ha skiltene tilbake iløpet av neste uke selv. Vi får ta en kjøretur da

Satser på å ha skiltene tilbake iløpet av neste uke selv. Vi får ta en kjøretur da

"If you always do what you always done, you always get what you always got"
4300,- for Fz1'ern med full kasko
Samme pris for både 106 og 150 hk 

Tidligere kjent som FZ6Fazer...
Fikk en skikkelig vårkåt kar som luftet sykkelen sin i dag foran meg. Var ved Park hotell i sandefjord på vei utover Granholmen, jeg kjørte bil. Så ble jeg kjørt forbi av en sykkel. Det var på ettermiddagen i rushen, køkjøring i 50 sonen. I lyskrysset ved Park så plantet han begge beina i bakken, så når det ble grønt så stod han der da å spant, midt i køen, bil foran og bak... 2 ganger dro han sykkelen på hjulet med meg rett bak og en annen bil rett foran.. Så svingte han opp til ranvikskogen..
Så ikke sykkelen så godt men er rimelig sikker på at det var en yamaha r1, farge grå, blinklys i baklykten. Han Hadde Arai hjelm, svart aplinestars skinndress med merke på ryggen. Har ikke sett slik kjøring i rushen før gitt. Synes det er litt artig med rampekjøring selv. Men ikke i rushen like utenfør sentrum egentlig, småharry synes jeg...
Vet du hvem det er Chris?
Så ikke sykkelen så godt men er rimelig sikker på at det var en yamaha r1, farge grå, blinklys i baklykten. Han Hadde Arai hjelm, svart aplinestars skinndress med merke på ryggen. Har ikke sett slik kjøring i rushen før gitt. Synes det er litt artig med rampekjøring selv. Men ikke i rushen like utenfør sentrum egentlig, småharry synes jeg...
Vet du hvem det er Chris?

Hmmmm
Jeg vet ikke hvem dette er nei Carlberg, vet om en som har R1 som kan være harry, men etter det jeg vet så kjører han en blå en.
Uansett møtte jeg han når han kjørte opp til Ranvik selv. Var på vei hjem da, lurte selvsagt på hvem det var. Men har desverre ingen anelse
Jeg vet ikke hvem dette er nei Carlberg, vet om en som har R1 som kan være harry, men etter det jeg vet så kjører han en blå en.
Uansett møtte jeg han når han kjørte opp til Ranvik selv. Var på vei hjem da, lurte selvsagt på hvem det var. Men har desverre ingen anelse

X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
-
- MC: x Suzuki SV650S
x Husqarna WR250 - Location: Sandefjord
Fått henta skiltene idag Chris, så nå er jeg med på litt kjøring 
Jobber til 20 idag og fra 16 til 20 imorgen, men helga er fri.
Ring om det skjer noe

Jobber til 20 idag og fra 16 til 20 imorgen, men helga er fri.
Ring om det skjer noe

"If you always do what you always done, you always get what you always got"