Har fjernt plombene, hvordan stille inn forgassern? For den gårgreit opp til ca 6000-7000 omdregninger. men så vil den ikke høyere, så jeg tror at det muligens er fordi den ikke for nokk luft/bensiv.. ???
ps, har 135 dyse
Har fjernt plombene, hvordan stille inn forgassern?
feil milo ! det høres ut som den får for mye bensin !
det betyr att du enten må gå ned på dyse størelse eller sette på ett power filter for og få nokk luftmengde i forhold til bensin mengde.
det betyr att du enten må gå ned på dyse størelse eller sette på ett power filter for og få nokk luftmengde i forhold til bensin mengde.
Kjører rs125 02mod.
arrow eksosannlegg, rave2 null plomberinger.
Boyesen Power reeds er på vei samt en vakum boks.
arrow eksosannlegg, rave2 null plomberinger.
Boyesen Power reeds er på vei samt en vakum boks.
Nsr er dysa for "fet" originalt, ifølge det lokale mc-huset på HamarDoffen wrote:Det var da merkelig, er 132 orginalt på nyere nsr'er...
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
jepp, det stemmer det. Slik at du skal kunne kjøre uplombert uten å skifte dyse (vet ikke jeg om det funker i praksis da). Men med riktig innstillinger så skal ikke dette være noe problem orginaltca(2) wrote:Nsr er dysa for "fet" originalt, ifølge det lokale mc-huset på HamarDoffen wrote:Det var da merkelig, er 132 orginalt på nyere nsr'er...


Hvorfor begynner folk å snakke om nsr?
Hvis du har fjernet alle plomberingene, ink. eksosventilplomba burde jo 135 dyse passe rimelig bra. Jeg prøvde jo med 135 dyse med eksosventilplomba i, den fikk for mye, men den gikk jo over 7000rpm uansett. Har du sjekket blandingen? Still på lufteskruen.

Hvis du har fjernet alle plomberingene, ink. eksosventilplomba burde jo 135 dyse passe rimelig bra. Jeg prøvde jo med 135 dyse med eksosventilplomba i, den fikk for mye, men den gikk jo over 7000rpm uansett. Har du sjekket blandingen? Still på lufteskruen.
(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04
