Her er det ikke rom for "om" det passer, det er snakk om å få det til å passeAlas wrote:Flotte bilder, ser ut som om at jeg må hive meg med på tur om det skulle passe seg slik ja!!

Her er det ikke rom for "om" det passer, det er snakk om å få det til å passeAlas wrote:Flotte bilder, ser ut som om at jeg må hive meg med på tur om det skulle passe seg slik ja!!
HeldiggrisenFV wrote:Jeg klarer ikke helt og fordøye inntrykkene, hehe. Helt rått, dette vil jeg kalle en perfekt dag på sykkel. Glad jeg har en flaske CognacDen er ikke dyr, den er ikke fancy, men vet du hva? Det skal ikke mer til for å toppe en dag som dette!
For å være ærlig med deg så driter jeg i om vi mista den ferja, jeg tror nok vi hadde rukket den om vi hadde bestemt oss for det når vi var i Sandnes. Det beste med å være på mc-tur er å glemme tid og sted, bare kjøre. Hastverk er lastverk.FZ1Fazer wrote:HeldiggrisenFV wrote:Jeg klarer ikke helt og fordøye inntrykkene, hehe. Helt rått, dette vil jeg kalle en perfekt dag på sykkel. Glad jeg har en flaske CognacDen er ikke dyr, den er ikke fancy, men vet du hva? Det skal ikke mer til for å toppe en dag som dette!
![]()
Som sagt så var dette helt toppers, eneste som var litt synd var at jeg brukte så lang tid på den burgeren i Sandnes at vi ikke rakk ferja...selv om vi prøvdeNeste gang drar vi ennå tidligere, tar båten fra Oanes og over til Lysebotn, så kjører vi over til Sirdal, Suleskar, Setesdalen, Haukeli og hjem
Men vi tar med telt og øl
Går utifra at du har stemt i pollen? Flertallet bestemmer her, så du får bidra så godt du kan til at det blir når det passerAlas wrote:For å si det slik, i Mai passer det nok ikke, da er jeg midt oppi oppgaveinnspurt og jeg regner med at jeg blir mye på "jobb" da.
Men ellers er jeg klar som et egg! Så fremt jeg har fiksa meg sykkel da....
Helt i ordenJeanette wrote:Og at man møter opp som en ansvarsbevisst motorsyklist, er vel heller ikke å forakte?
Er på sånne dager man skjønner hvorfor vi bor i dette landetFV wrote:Jeg lovde dere noen "teasers" fra ryfylket. Jeg og Stian var innover idag, men kjørte ikke hele turen pga tidspress. Vi tok iallefall en tur fra Sand innover mot Erfjorden. Her er det idyllisk med bratte fjellsider og lange fjorder, men man går glipp av den skikkelig ekstreme naturen man får oppleve når man kommer lenger inn mot Tau og Forsand. Men likevel en liten smakebit som jeg håper gjør at flere vil være med på turen
Tatt fra ferja til Sand:
mekkern wrote:Nå får dere ikke "bruke opp" alle de fine stedene før vi kommer.... bare drive research....
Du må da være en selvskreven øltelt kandidatvevea wrote:Forresten, jeg vil også være med på øltelt-tur!