jeg har nå spart 15000 kr å har tenkt å kjøpe meg et turbokit til min suzuki smx ;D
men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en passelig turbo med monteringskit?
Scotty wrote:Å kaste bort penger på en turbo til en moped/crosser 72cc må være det mest poengløse som går ann. Enten spar pengene, eller kjøp ny sykkel med mer cc.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Det eneste jeg har til felles med de andre som svarer i tråden din er at jeg ikke har peil, veit ikke om de svarer kun for å øke postcount eller bare for å kunne moralisere litt. Bare fordi han spør om noe som ikke er økonomisk smart så er det faktisk ikke noe vits i å poste søppel, men jeg er helt enig i at dette er noe det er dumt å bruke penger på. Uansett gjør du dette har du den tøffeste snekka i havna.
Er dette din eneste moped ? Kjøp deg en 125 isteden. Krever litt oooomph for å drive snurra også. Erfarne folk sier at det er tull på 600cc også. Kjøp større sykkel om det er mer krefter som ønskes.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
hviis en ikke er villig til å skifte foring eller sveise om og kromme opp sylindern på nytt får du ikke trykket til å bli i sylindern siden spyleportene lukker føre eksosporten.....dessuten får du en motor som bare funker over et lite område...HVIS du får tak i en liten nok turbo da....bedre med turbo fra peugot? 125 4t scooter.....denne er jo stort sett bare å smokke på 125 4t..(+en del arbeid og mod da....)