LordShaft wrote:Jeg kjenner jeg aldri kan få meg døtre! Bare tanken på at jenta blir i "den" alderen. Og slike som jeg var på den tiden kommer hjem å griser på sofaen MIN!!!
Nei takke meg til gutter ja

LordShaft wrote:Jeg kjenner jeg aldri kan få meg døtre! Bare tanken på at jenta blir i "den" alderen. Og slike som jeg var på den tiden kommer hjem å griser på sofaen MIN!!!
Nei takke meg til gutter ja
Jeg sørget for at min mor først fikk treffe boxer wolf etter at vi var forlovet. Det var tryggest for å kunne beholde kontrollen selv.Banditbiker wrote:
Og plutselig så traff hun Boxer en dag, og han svarte ja![]()
![]()
På hvilket tidspunkt ble du orientert da?
Det kaller jeg langsiktig planlegging!Baron von Waffel wrote: Tror dere ikke jeg har hatt baktanker når jeg har tilbudt å låne ut veslederoen til Ulvinnens datter for øvelseskjøring samtidig som jeg selv skal lære opp min 16-åring?
Hvem skal du lage kontaktannonse for? Siden du ikke er singel?SBtouring wrote:Er dette den første kontaktannonsen her, eller?
Kanskje jeg skal lage nr 2?
Man trenger ikke være på jakt etter en følgesvenn for å lage en kontaktannonse, kan være at man bare vil treffe nye folkUlvinnen wrote:Hvem skal du lage kontaktannonse for? Siden du ikke er singel?
FV wrote:Tror ikke annonsen har godt av konkurranse, da jeg tror jeg kommer til å tape grundig
Er jeg ikke???Ulvinnen wrote:Hvem skal du lage kontaktannonse for? Siden du ikke er singel?SBtouring wrote:Er dette den første kontaktannonsen her, eller?
Kanskje jeg skal lage nr 2?
Nå driver ikke jeg og fotfølger deg. Men da jeg leste profilen din på Bike for ikke så lenge siden, så hadde du skrevet at du håpte dama di ville sitte på mc-en din snart (eller noe lignende). Er det blitt slutt nå, nylig?SBtouring wrote: Er jeg ikke???
Det står ikke der lenger, i allefall!Ulvinnen wrote:Nå driver ikke jeg og fotfølger deg. Men da jeg leste profilen din på Bike for ikke så lenge siden, så hadde du skrevet at du håpte dama di ville sitte på mc-en din snart (eller noe lignende). Er det blitt slutt nå, nylig?SBtouring wrote: Er jeg ikke???