Takk, takk alle sammen!
Er første gang jeg gjør noe så sinnsykt som å kjøpe en speller ny sykkel, og det føles GODT!
Grunnen til det noe utradisjonelle valget er at jeg har en drit dårlig rygg og GSX-R funker dårlig med dårlig rygg, og at jeg skal ha en sykkel jeg kan pendle Asker - Lysaker - Asker med hver dag uansett vær.
Er som å sitte i en dyp og god sofa på Versysen og med oppreist sittestilling som er bra for ryggen.
Motoren er veldig anderledes enn det jeg er vandt til, har alltid hatt rekkefirere før og min første tanke når jeg fyrte opp og dro av gårde med Versysen var: Traktor
Men det gikk over, for makan til behagelig crosse/cruice-sykkel har jeg aldri opplevd, så det ble kontraktskriving med en gang.
(Da oppdaget jeg forøvrig Gixxermann som satt på benken utenfor butikken, men siden butikken egentlig var stengt måtte jeg bare forte meg inn og skrive kontrakt. Jeg har ikke vokst siden sist så han du så på Versys var nok en annen kar som prøvesatt den mens jeg stod og bestemte meg, en kar som for øvrig skulle kjøpe seg en Burgman 400 scooter *grøss*)
Takk for tips om test i Bike, men var det forrige nummer den var i? Dvs det nummeret man ikke får kjøpt lenger?
Leste en del tester på nett før jeg kjøpte og alle var positive.
Så nå er det bare å vente til fredag, da skal den være klar til avhenting
(Merkelig at ingen andre her er LITT opptatt av hvilket skilt man får, men er det noen som vet (selv om de driter i det) hvilke skilt som gjelder i Oslo?)