Jeg tror du har helt rett. Jeg startet jo med twin og når sylinderne står rett får man jo den karakteristiske vridningen på sykkelen som jeg opplever som bare tøft. Den er sterk jevnt over som du sier og jeg har ingen problemer med å følge andre i sving, noe som tross alt er det morsomste å kjøre.Kilamor wrote: Jeg vil ikke karakterisere en twin sammen med en rekkefirer da fireren kommer som en "rakett" på topp, og en twin holder draget gjevnt over. Men at noen sverger til en annen type sykler enn en rekkefirer skjønner jeg godt, de er for vanlige, og har du prøvd en så har du prøvd alle, (med mindre du går fra 100 hk til 200 hk..). Selv passer en rekkefirer meg perfekt, for jeg har ikke prøvd noe annet over tid, og har ikke savn etter noe annet heller

Jeg liker å kjenne at motoren rører seg, og jeg elsker lyden spesielt fra Guzzi, men også brummingen fra Ducati og MV Augusta. Minner meg om de gode gamle manuelle klokkene.
Men jeg kan jo skryte på meg en gixxer da, når folk absolutt vil "mobbe" Brevaen.

Jeg vil faktisk si at jeg er MER imponert over Brevaen nå, som jeg har prøvd å kjøre gixxer.
Alle kan kjøre fort rett frem!

Men jeg MÅ tilføye at det muligens er mer å hente ut av gixxern. Derfor har jeg bestemt meg for at en jeg har tillit til (fra Borg selvsagt

Det kan til og med være at det er jeg som ikke klarer å hente ut det beste pga manglende teknikk.
Skal iallefall ikke se bort fra at det KAN være det.

(Jeg tror muligens noen også blir litt skuffet dersom man går veien fra "R" eller mer sportslige sykler og over til tosylindret twin med registeret i bånn... (var ikke det riktig skrevet?) )