Hansker i XS

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
Khi
MC: Suzuki Savage 650

Hansker i XS

Post by Khi »

Noen som har noen gode tips til hansker i størrelse XS? :-k

De jeg har funnet så langt er enten bare mindre i handflata, men med like lange finger som større hansker, eller så er de så tykke at jeg ikke klarer holde i styret med dem..

For øyeblikket har jeg et par som er (for) tykke som jeg troor var fra Halvorsson, som jeg ikke kan bruke fordi de gir meg senebetennelse, og et par tynne (kalde!) hansker fra Bullfighter. Så nå er det på tide å finne Hanskene i mitt liv.. ;-)
Shortybebeh
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Re: Hansker i XS

Post by Shortybebeh »

Khi wrote:Noen som har noen gode tips til hansker i størrelse XS? :-k

De jeg har funnet så langt er enten bare mindre i handflata, men med like lange finger som større hansker, eller så er de så tykke at jeg ikke klarer holde i styret med dem..

For øyeblikket har jeg et par som er (for) tykke som jeg troor var fra Halvorsson, som jeg ikke kan bruke fordi de gir meg senebetennelse, og et par tynne (kalde!) hansker fra Bullfighter. Så nå er det på tide å finne Hanskene i mitt liv.. ;-)
Jeg har også disse kalde hanskene fra Bullfighter. Det er de eneste jeg har funnet i XXS .. men med varmeholker så funker nok de helt supert! Kanskje du bare skal kjøpe varmeholker i stedet!? :lol:
Death Is The Road To Awe.
Knerten
MC: Suzuki GSX-R 600 K8

Re: Hansker i XS

Post by Knerten »

Jeg har et par hanske i xxs, husker ikke akkurat nå hva de heter, men kan legge det inn senere hvis det er av interesse. Er ute etter nye hansker selv. Har tenkt litt på disse: http://www.kneedraggers.com/details/Alp ... 22543.html

Alpinestar har flere typer hansker i stella serien så der skal det være muligheter for oss som er litt små i størrelsene.. (de har tom støvler i str 36 som ser bra ut \:D/ ) http://www.alpinestars.com/Stella_SMX_4 ... 22316.html
Har lyst på disse, men tør ikke bestille uten å prøve først..
I`m not small, I`m funsize :)
Post Reply