Noe Rukka folk som var ute og kjørte i dag? Skulle gjerne hørt om klærne holdt en tørr.Kli wrote:Da er omsider jeg hjemme og har fått på tørre klær![]()
1.mai
- Bizcocho
- MC: 2012 Ducati 848 EVO, Termignoni slipon og sotet vindskjerm
Re: 1.mai
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
- boxer wolf
Takk for følget til deg også, og det var bare hyggelig med kaffen. Vi kom inn døren akkurat nå. Kjørte Østsidavegen fra Minnesund, via Vormsund, Sørumsand, Fetsund og Lillestrøm inn til Oslo. Oppdaget etterhvert at du ikke var med i følget fra Minnesund, håper du hadde en fin tur hjem.Kli wrote:Da er omsider jeg hjemme og har fått på tørre klærTakke til dere alle for en hyggelig og om noe fuktig tur
Det var en flott og hyggelig gjeng å kjøre sammen med
![]()
Og ikke minst takk for varm kaffe, var det Boxer som stilte med det? Den gjorde susen i en etter hvert kjølig kropp![]()
Mvh,
KLI

Si det du mener, og men det du sier.
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Her har det regnet i ett siden vi stod opp klokken 8!
Vi vurderte det, valgte å se det an en time, vurderte igjen, utsatte en time, vurderte igjen og utsatte en time til.. og plutselig var klokken jaggu tre gitt.. Og nå har vi slått det helt fra oss..
Orker ikke kjøre i sånt vær, sparer godturen til søndag tenker jeg!
Vi har vært på McDonalds og deretter leide vi oss tre filmer som vi skal kose oss med. Helt greit!
Håper dere som dro hadde en fin tur!
Vi vurderte det, valgte å se det an en time, vurderte igjen, utsatte en time, vurderte igjen og utsatte en time til.. og plutselig var klokken jaggu tre gitt.. Og nå har vi slått det helt fra oss..

Orker ikke kjøre i sånt vær, sparer godturen til søndag tenker jeg!

Vi har vært på McDonalds og deretter leide vi oss tre filmer som vi skal kose oss med. Helt greit!
Håper dere som dro hadde en fin tur!

Death Is The Road To Awe.
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Ja, jeg hadde Rukkadressen min i dag. Og den holdt meg tørr og varm. Det vil si, jeg begynte å bli litt småkald da vi kom til Lillestrøm i 14-tiden, men da hadde jeg tross alt vært ute siden 07:30. Og det regnet tidvis ganske mye.Bizcocho wrote: Noe Rukka folk som var ute og kjørte i dag? Skulle gjerne hørt om klærne holdt en tørr.
- Ulvinnen
Takk for turen til dere som var med! Kjempekoselig!
Nå skal jeg tine meg opp med et varmt bad, så skal jeg skrive en skikkelig "rapport" etterpå og laste opp bilder.
Nå skal jeg tine meg opp med et varmt bad, så skal jeg skrive en skikkelig "rapport" etterpå og laste opp bilder.
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Takk for en fin tur i regnet til dere som var med! Vi ble 7 sykler fra Ryen, med til sammen 9 forumfolk; Boxer wolf, Ulvinnen, Kli, Freddie, Hans Petter, Inger Johanne, Attila, Lølle og jeg. Selvfølgelig kjedelig med regn, men jeg har kost meg likevel. Vel hjemme er også gipsen like tørr, så den var tydeligvis godt nok innpakket.
Ellers så jeg Bimma i mengdene på Minnesund, og Dentist og kjæresten fant oss på samme sted og slo av en prat - hyggelig
Og selvfølgelig en stor takk til Lølle som var sjåføren min for dagen - bursdagsbarn som han er og greier!
Ellers så jeg Bimma i mengdene på Minnesund, og Dentist og kjæresten fant oss på samme sted og slo av en prat - hyggelig

Og selvfølgelig en stor takk til Lølle som var sjåføren min for dagen - bursdagsbarn som han er og greier!
- boxer wolf
Hadde en fin tur hjem fra Minnesund ja, hang på en annen bekjent hvor vi da kom ut på E6 ved Gardermoen. Ble virkelig en tur hvor man fikk prøvd ut bekledningen og dressen skal omgående byttes ut, den har tydeligvis gjort sittboxer wolf wrote:Takk for følget til deg også, og det var bare hyggelig med kaffen. Vi kom inn døren akkurat nå. Kjørte Østsidavegen fra Minnesund, via Vormsund, Sørumsand, Fetsund og Lillestrøm inn til Oslo. Oppdaget etterhvert at du ikke var med i følget fra Minnesund, håper du hadde en fin tur hjem.Kli wrote:Da er omsider jeg hjemme og har fått på tørre klærTakke til dere alle for en hyggelig og om noe fuktig tur
Det var en flott og hyggelig gjeng å kjøre sammen med
![]()
Og ikke minst takk for varm kaffe, var det Boxer som stilte med det? Den gjorde susen i en etter hvert kjølig kropp![]()
Mvh,
KLI

PS: Bra at gipsen din ikke smuldra opp Jeanette

- Bizcocho
- MC: 2012 Ducati 848 EVO, Termignoni slipon og sotet vindskjerm
Nettbutikk -Ulvinnen wrote:Ja, jeg hadde Rukkadressen min i dag. Og den holdt meg tørr og varm. Det vil si, jeg begynte å bli litt småkald da vi kom til Lillestrøm i 14-tiden, men da hadde jeg tross alt vært ute siden 07:30. Og det regnet tidvis ganske mye.Bizcocho wrote: Noe Rukka folk som var ute og kjørte i dag? Skulle gjerne hørt om klærne holdt en tørr.

v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Da er jeg også kommet meg hjem. Takk for en fin tur. Måtte stoppe for en ekstra kaffekopp og oppvarming av fingre den siste biten.

Lølle: Utrolig praktisk med kaffeautomat bak på sykkelen :smt023 Takk skarr'u ha!!
Var litt skeptisk på morra i dag til om det ble tur, men etter å ha lest innlegget til Hansp, var saken avgjorthansp wrote:Klokken er 0615 på Storsand er det overskyet. Vi kjører rundt 0700. Her er mobilnummeret mitt hvis det er noe 47318264

Lølle: Utrolig praktisk med kaffeautomat bak på sykkelen :smt023 Takk skarr'u ha!!
Den som tar, han har
Den som slår, han får
Den som slår, han får
- Dentist
- MC: Yamaha FJ 1100 m/1200 motor og gearkasse
Ja, da er endelig vi hjemme igjen også. Smakte med en varm dusj nå!
Vi ventet i Eidsvoll ett par timer for å se om det sluttet og regne, men til slutt dro vi hjem. Kjørte gamleveien fra Morskogen til Stange og hjem igjen. Er ikke så glad i E6.
Som sagt så fant vi igjen gjengen herfra på Minnesund. Fikk da hilst på noen nye også (Boxerwolf, Attila og Freddie). Tror derimot ikke jeg fikk hilst på Hans Petter og Inger Johanne - men tror jeg vet hvem dere var. Får ta det neste gang vi er på Grava.
Og jeg hadde ikke sjekket forumet ordentlig før vi dro, så jeg visste jo ikke at Lølle hadde bursdag...
Men da får jeg heller si det her og nå; Gratulerer med dagen!
Vi ses vel på Ryen/Grava en onsdag igjen tenker jeg.
Vi ventet i Eidsvoll ett par timer for å se om det sluttet og regne, men til slutt dro vi hjem. Kjørte gamleveien fra Morskogen til Stange og hjem igjen. Er ikke så glad i E6.
Som sagt så fant vi igjen gjengen herfra på Minnesund. Fikk da hilst på noen nye også (Boxerwolf, Attila og Freddie). Tror derimot ikke jeg fikk hilst på Hans Petter og Inger Johanne - men tror jeg vet hvem dere var. Får ta det neste gang vi er på Grava.
Og jeg hadde ikke sjekket forumet ordentlig før vi dro, så jeg visste jo ikke at Lølle hadde bursdag...

Men da får jeg heller si det her og nå; Gratulerer med dagen!

Vi ses vel på Ryen/Grava en onsdag igjen tenker jeg.

- Attila
- MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:) - Location: Akershus
Takk for en topp 1 Mai opplevelse.
Til tross for jeg fikk blå hender og ble våt til skinnet.
Kjørte jo med kun skinn dress, men det virket greit nok, ble kun litt våt oppetter armene.
Men, med denne turen kan jeg vel konkludere med at sesongen har startet for meg også.
P.S.
Telefonen min er nå tørr og virker igjen.....

Til tross for jeg fikk blå hender og ble våt til skinnet.
Kjørte jo med kun skinn dress, men det virket greit nok, ble kun litt våt oppetter armene.
Men, med denne turen kan jeg vel konkludere med at sesongen har startet for meg også.
P.S.
Telefonen min er nå tørr og virker igjen.....

Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

- Ulvinnen
Jeg har lagt ut bilder fra turen i Ulvinnebloggen.