Sier meg ganske enig her også. Holder da å skrive navnet ditt i liten skrift helt nederst i et hjørne om du er redd for bildene. Gadd ikke se på mer enn to bilder kun av den grunn at bildene er ødelagt. Smør inn linsa med vaselin neste gang, funker på samme måte.
Hehe, det var da veldig med respons på akkurat det.
Skal det være noe vits i vannmerket så må det jo være i veien, ellers er det jo bare litt beskjæring/kloning så har man hele bildet.
Men men, har tatt vekk nå, så da giddere dere kanskje se på mer enn 2;)
Hehe, jeg klarer å skjelne at det står aprilia på motoren, ikke at det ser ut som en aprilia.
Men så har jeg mer peiling på kamera enn mc da...
Sikkert noen andre så har peiling?
Forsto det som at denne var litt sjelden:(augusta)
Bokeh wrote:Hehe, det var da veldig med respons på akkurat det.
Skal det være noe vits i vannmerket så må det jo være i veien, ellers er det jo bare litt beskjæring/kloning så har man hele bildet.
Men men, har tatt vekk nå, så da giddere dere kanskje se på mer enn 2;)
Du hadde smurt til hele bildet og vel så det. Da er det inget poeng for oss å titte på. Du ønsker tilskuere, og sååååå spesielle er ikke bildene dine at du trenger å smøre gugge utover det hele for å beskytte dem. Aviser pleier som regel bare å skrive kort om hvem som har tatt bildet, nederst i høyre hjørne. Holder det for dem, bør det holde for deg også.
stilige bilder dette! Liker effekten når du ser sykkelen klart og alt annet "beveger" seg rundt
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app