Begge GT3 RS'ene var veldig gromme, men vi kjørte nesten like fort som dem. Den hvite lå på 1.06 rundt banen da jeg målte den gang etter gang. Den sorte lå på 1.09, noe som var det samme som vi kjørte på med 2 stk i WRX'en

Kompisen har montert justerbare KW coilovers på WRX sin, og det gjorde susen

Det ble ny rekord med 2 i, men vi skal prøve litt hardere oppsett neste gang (og senking) og litt mer rebound bak for å få litt mer på forhjulene. Bilen er enda litt høy (vises på bildene. Eneste WRX på plassen), men subbet litt i hjulbuene , noe som tyder på at den er for myk. Egentlig er den rimelig stiv å kjøre, men litt mer modding, burde lavere tider være mulig når han kjører alene. 80 kg fra eller til betyr mye i den bransjen her, og det burde gå fortere enn 1.09 om jeg hopper ut.

Mvh Martin Ellingsen (
maelling@gmail.com)
Nå:
1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE