Vålerbanen blir kanskje litt langt for oss i morgen. (selv om vi sikkert kommer til å kjøre lenge i morgen uansett...)
Men vi har tenkt til å kjøre!
Så hvis noen vil være med på en "jeg-vet-ikke-hvor-og-jeg-vet-ikke-hvor-lang" tur i morgen, så bli gjerne med!
Bizcocho wrote:Noen som skal til Våler i morgen? Tenkte ta turen fra Oslo, igjennom Fetsund, Aurskog, Kongsvinger mot Elverum og Vålerbanen. Er Race der i morgen.
Shortybebeh wrote:Vålerbanen blir kanskje litt langt for oss i morgen. (selv om vi sikkert kommer til å kjøre lenge i morgen uansett...)
Så hvis noen vil være med på en "jeg-vet-ikke-hvor-og-jeg-vet-ikke-hvor-lang" tur i morgen, så bli gjerne med!
Tenkte jeg skulle kjøre tur i morra jeg også. Kanskje jeg kan slenge meg med?
Bizcocho wrote:Noen som skal til Våler i morgen? Tenkte ta turen fra Oslo, igjennom Fetsund, Aurskog, Kongsvinger mot Elverum og Vålerbanen. Er Race der i morgen.
Hva slags race? Roadracing?
Jupp
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
AJ_Twin wrote:Vi stikker innom Fetsund i morra, men fortsetter ut mot Høland etter å ha vært der...
Å kjøre MC til Kongsvinger og videre mot Elverum er vel rimelig kjedelig... Men skal man på et arrangement så får man heller tåle de kjedelige rettstrekningene...
Jeg tenkte ikke kjøre direkte, dvs om Fetsund og videre om Årnes eller Bjørkelangen. Deler av veien mot Årnes har jeg kjørt før, så mest sannsynlig blir det om Bjørkelangen. I følge Visveg.no er det ca 20 mil (3t) om Bjørkelangen. Om Årnes er det ca 17 mil og ti minutter kortere. Årnes veien er nok den beste MC veien, men siden jeg ikke har kjørt Bjørkelangen før så blir det nok den veien.
Mulig den er kjedelig, men det vet jeg ikke før jeg har kjørt den
God tur til alle som skal ut på tur i dag! Det ser ut til å bli en strålende dag her på østlandet!
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Sandefjord - Andebu - Vivestad - Skjerven - Hvittingfoss - Notodden ( Notodden FK - Sandefjord Fotball ) deretter få i seg middag og legge avgårde på turen videre. Har ikke bestemt meg ruta hjem igjen. Men omvei blir det ganske sikkert
MC: 06 NT700 2007: 8746 km 2008: 17135 km 2009: 12000 km 2018 Kawasaki 650 Versys 2018: 3643 km 2019: 9019 km 2020: 5287 km 2121: 8103 km 2022: 19138 km 2023: 18559 km 2024: 7633 km Juni 2024 Aftica Twin 24 modell 2024: 11658 km
Tur her også. Kjører ca klokka 1000 fra Storsand.
Følgende rute: Hurum rundt - Lierstranda - Skaret (her tar Inger J til høyre og kjørrer hjem) - Sundvollen - Åsa - Hadeland - mot Oslo (vet ikke hvilken vei) - gamle mossevei - Tyrigrava - Drøbaktunnelen - Storsand.
Noen som vil henge seg på?
Se etter to røde VFR før Skaret, etter Skaret er det en rød VFR.
Last edited by hansp on 04 May 2008 09:44, edited 1 time in total.
Senior MC kjører fra Kiwi'n på Moholt kl 11 hver søndag. Bare å henge seg på for alle som har lyst på tur.
Og i dag blir det brukbart MC-vær også i Trøndelagen.
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Shortybebeh wrote:Vålerbanen blir kanskje litt langt for oss i morgen. (selv om vi sikkert kommer til å kjøre lenge i morgen uansett...)
Tenkte jeg skulle kjøre tur i morra jeg også. Kanskje jeg kan slenge meg med?
Gjør gjerne det! vi står opp nå! (liker å benytte sjansen til å sove litt lenger de få gangenr vi kan)
Jeg kaster meg på gliset nå! Ned på fisketorget før jeg tar turen til voss eller over fanafjellet. Litt usikker enda!
Ha en god tur allesammen!
Kjør pent!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Shortybebeh wrote:Aner ikke! Vi har tenkt oss en tur ut på grava, men ellers har vi ingen planer!
Hvor passer det å møtes? Du kommer fra... Tønsberg?
Tenkte dere Grava først? Kan i så fall møte dere der eller på Ryen. Hvis dere kunne tenke dere å kjøre en runde først, kunne vi kanskje møtes mellom Oslo - Drammen et sted. Uansett er det deilig å komme seg bort fra E18/E6 fortest mulig.
Shortybebeh wrote:Aner ikke! Vi har tenkt oss en tur ut på grava, men ellers har vi ingen planer!
Hvor passer det å møtes? Du kommer fra... Tønsberg?
Tenkte dere Grava først? Kan i så fall møte dere der eller på Ryen. Hvis dere kunne tenke dere å kjøre en runde først, kunne vi kanskje møtes mellom Oslo - Drammen et sted. Uansett er det deilig å komme seg bort fra E18/E6 fortest mulig.
Ta å send meg nummeret ditt på pm, så ringer jeg deg!
Lettere å avtale møtested på telefon!