Dagene går for det meste med til skriving av hovedprosjektrapporten her nå. Klassevenninna mi og jeg har kommet godt i gang, og vi har allerede fått en del sider. Det er hun som tar seg av de nødvendige turene opp til Ahus for å spørre om diverse (som vi ikke kan få svar på over telefon), så jeg er glad jeg slipper å styre med det. For at skolen skal trykke opp rapportene for oss må den være klar til 19. mai, så det vil si at vi har igjen to uker med skriving og tilbakemeldinger fra den eksterne veilederen vår.
Kom ellers til å tenke på at det i dag er akkurat ett år siden den venstre ankelen min så slik ut:
Litt ironisk at jeg ett år senere sitter med høyreankelen i gips?!
Nå er det uansett maks 10 dager igjen til gipsen går av - sykemeldinga mi går ut neste fredag. Har nedtellinga på 9 dager jeg da, siden gipsen har vært på i 6 uker neste torsdag. Har ennå ikke fått noen innkalling til legetime, så om jeg ikke har hørt noe innen et par dager må jeg bare ringe og få en avklaring på det. Ikke snakk om at jeg skal gå med gips lenger enn nødvendig, nei..
Kan også nevne at jeg ringte Color Line og kansellerte turen i går. Jeg har tenkt på det å eventuelt kjøre kortere etapper enn planlagt, men jeg tror ikke jeg vil like å være på en "amputert" tur heller, når jeg vet hvor jeg kunne ha vært. Jeg ville dessuten hatt minimalt med kjøretrening før turen om den hadde gått som planlagt fra 5. juni. Jeg har da bestemt meg for heller å satse på en lengre tur her i landet - da er også hjemveien litt enklere om jeg ikke skulle orke mer - og så går turen nedover Europa neste år i stedet.
Har også tenkt en del på hva jeg gjør i sommer mtp. en eventuell studierelatert sommerjobb (vurderer å søke på en jeg har fått nyss om), og også hva som skjer fra høsten av. Har ikke helt bestemt meg, men jeg kommer nok tilbake til det når jeg har en plan klar!