Sju sykler hvorav en med to personer, om jeg ikke husker feil.Jeanette wrote:Hvor mange var dere fra Ryen/på Grava i dag da? =)
Veeel. Den som kommer med et godt forslag straffes med gjennomføring!Småkjeltringen wrote:Vi savnet mange i dag gitt....![]()
Men vi hadde det hyggelig alikevel!!! SOM ALLTID!!!![]()
Er det ikke snart på tide å ta en..... forumkveld igjenn?? Jada jada... vet det ikke er sååååååå lenge siden HRC, men med denne gjengen får det ikke blitt for ofte...
boxer wolf wrote:Veeel. Den som kommer med et godt forslag straffes med gjennomføring!Småkjeltringen wrote:Vi savnet mange i dag gitt....![]()
Men vi hadde det hyggelig alikevel!!! SOM ALLTID!!!![]()
Er det ikke snart på tide å ta en..... forumkveld igjenn?? Jada jada... vet det ikke er sååååååå lenge siden HRC, men med denne gjengen får det ikke blitt for ofte...![]()
Jeg gleder meg allerede, og er spent på hva du kommer opp med.
Jeanette wrote:*Rekker hånda i været og mumler noe om arrangørtittel*![]()
Send meg evt. en pm du, Småkjeltringen!
Hvis du føler deg trygg og har det morro på strekningen fra Akershus/Hedmark grense og til Skotterud, da må du ha kommet langt på vei med øvingen. Der er det virkelig humpete mange steder, men Monster'n er kanskje rett sykkel for å takle detShortybebeh wrote:..... deretter til Bjørkelangen og ut til skotterud, magnor og til charlottenberg.
MASSE svinger å øve seg i, og jeg blir bare mer og mer trygg! I dag syntes jeg faktisk det var moro også!
Ja, jeg har kommet mye lenger! Trengte bare å fokusere på riktige ting! Klarte virkelig å legge meg over i svingene denne gangen, uten å få skjelven midt i svingen..!lgbekk wrote: Hvis du føler deg trygg og har det morro på strekningen fra Akershus/Hedmark grense og til Skotterud, da må du ha kommet langt på vei med øvingen. Der er det virkelig humpete mange steder, men Monster'n er kanskje rett sykkel for å takle det
hghUlvinnen wrote:Jeg var en tur innom Ryen og hilste på folket der, men valgte å øvelseskjøre i stedet for å dra på Grava.
Veldig hyggelig å få prate med og klemme på Attila, Kli og Banditbiker. (Skal vi ta neste klem uten hjelm, Kli?)