Et par godnyheter igjen

Kan jo starte med at gipsen endelig er av!! Var på sykehuset i dag og fikk fjernet den, guri så herlig

Det var ingen endring i bruddet så røntgenbildene var det bare fryd og gammen å se på, og legen mente ankelen er såpass fin at jeg slipper ekstra fysioterapi i opptreningen. Jeg er hoven, og kan fort bli det utover kveldene nå som jeg egentlig skal lære å gå igjen, men det ser kjempebra ut. Bevegelsen i ankelleddet er jo også mye mindre enn den skal være, men jeg går uten krykker her hjemme. En relativt haltende gange er det jo, men alt er bedre enn ingenting. Virker heller ikke til å ha mistet så mye muskler i leggen, det er hvert fall ikke synlig. Fremover kan jeg belaste opp mot smertegrensen, og da gradvis mer og mer. Tok et bilde her hjemme i stad også:
Det har seg også slik at jeg allerede nå kan dele godnyheten som jeg fikk vite på tirsdag!
JEG HAR FÅTT INGENIØRJOBB
Jeg har mer eller mindre blitt headhunted til en stilling som avdelingsingeniør (eller en lignende tittel, det er ikke helt avklart) ved ingeniøravdelinga på høgskolen!!
Venninna mi som jeg har hovedprosjektet sammen med hadde pratet med den interne veilederen vår på skolen på tirsdag. Hun hadde spurt venninna mi om hva jeg gjør fra høsten av, mtp. en ledig stilling. Jeg kontaktet læreren og sa at jeg så absolutt er interessert, og dermed fikk jeg jobben

(Venninna mi har allerede fått en annen stilling ved ved ingeniøravdelinga.) Ble jo helt satt ut av dette, men det passer jo utrolig bra! Det er i utgangspunktet et vikariat på 6 mnd, da avdelingsingeniøren er i fødselspermisjon, men det ligger an til å bli utvidet til 1 år, slik at hun jeg overtar for, starter opp igjen neste høst.
Slik det ser ut nå skal jeg jobbe 3 uker i juni for å overlappe med hun som har hatt vikariatet siden desember, og deretter starter jeg 1. august. Jobben går ut på å planlegge og forberede laboratorieforsøk for studentene på kjemilinja, og også være tilstede på laben når de utfører oppgavene. I tillegg blir det vel diverse annet som hører stillingen til, som jeg ikke har helt oversikten over. Men jeg gleder meg!