Har du en gammel slitt hjelm?
- 748R
- MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory - Location: Finnskogen
Re: Har du en gammel slitt hjelm?
Har en 5-6 gamle hjelmer liggende i Oslo. Vil du ha de? Henter du? Ell sende dem i posten?
xxx
- LinnSurion
Jeg er direkte imponert 

"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Tusen takk
det er skitartig å holde på med, og litt nervepirrende 

- LinnSurion
Kan jeg tenke meg. Hadde vært artig å prøve, men jeg har ikke tålmodighet for fem flate øre.

"I have many skills"
-
- MC: Ducati Monster S2R 800
Hei, håper du står på og utvikler deg.
Når du er klar kan du hente litt inspirasjon herfra: http://www.helmetguy.com
Når du er klar kan du hente litt inspirasjon herfra: http://www.helmetguy.com
takk for bra link
siste jeg har gjort....

og et lite akvarium....

siste jeg har gjort....

og et lite akvarium....

Veldig bra
Følger alltid med i denne tråden 

-
Bare hyggelig!
Tar du små oppdrag? Jeg har en svart Schuberth hjelm som kan trenge LITT dekor som gjør den mer i stil med sykkelen - rød Ducati Monster S2R 800.
Tar du små oppdrag? Jeg har en svart Schuberth hjelm som kan trenge LITT dekor som gjør den mer i stil med sykkelen - rød Ducati Monster S2R 800.
Heisann, så posten litt sent..
Joda jeg tar på meg litt oppdrag.. kommer litt an på motivet du vil ha og på hvilken type hjelm.. Det bør ikke være formye klistremerker på den og for mange plast detaljer da det fort blir vanskelig i forhold til klarlakking og slitasje
Det bør vel også være en glassfiberhjelm siden den må klarlakkes etterpå.. men alt er mulig 
Hva hadde du tenkt av motiv?
Joda jeg tar på meg litt oppdrag.. kommer litt an på motivet du vil ha og på hvilken type hjelm.. Det bør ikke være formye klistremerker på den og for mange plast detaljer da det fort blir vanskelig i forhold til klarlakking og slitasje

Hva hadde du tenkt av motiv?
-
Det er glassfiber (+noe annet, husker ikke hva) med lite dekor - kun logo i pannen og bakpå.
Jeg har ikke motiv klart for meg, er åpen, men har foreløpig bare tenkt striper og logoer - kanskje airbrushet outlinet logo og hvite striper sånn som på sykkelen.
Jeg har ikke motiv klart for meg, er åpen, men har foreløpig bare tenkt striper og logoer - kanskje airbrushet outlinet logo og hvite striper sånn som på sykkelen.
Litt nytt.. 
En tank jeg pinstripet her om dagen for custompartz.no, som kan ses på Oslo Open 25 Mai.. ble veldig fornøyd med denne..

Holder også på med bladgull på én tank og skal lage en skalle på en annen for redneck bikes.. også på Oslo Open..

En tank jeg pinstripet her om dagen for custompartz.no, som kan ses på Oslo Open 25 Mai.. ble veldig fornøyd med denne..

Holder også på med bladgull på én tank og skal lage en skalle på en annen for redneck bikes.. også på Oslo Open..

Utrolig flink du er ! Kjøpte også airbrush på ca samme tid i fjor men da jeg ikke fikk det noe særlig til så gadd jeg ikke mer
Var bare biltema sprøyte da, men uansett.. Så har en del farger osv. Men står respekt av hva du klarer
! Det er skikkelig vanskelig!!!

Var bare biltema sprøyte da, men uansett.. Så har en del farger osv. Men står respekt av hva du klarer

Veldig kult! 

Tusen takk
Da fikkjeg gjort ferdig gulltanken til Redneck også..