Ny sykkel=) YZF750R=)

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
gervasot
MC: .

Ny sykkel=) YZF750R=)

Post by gervasot »

Heisann,

Da bestemte jeg meg endeli får sykkel (min første vel å merke) Det ble en Yamaha YZF750R, 1993 modell, sykkeln er i veldig fin forfattning, og selger kunne vide frem kvitteringer på bla, forgasserjustering, ventiljustering, bremsing, osv osv, Prisen var rett så jeg slo til, (32000 inkl Årsavgift) Sykkelen ble bremset til 115hk på hjulet etter forgasserne var justert og synkronisert. Det står på ei slipon potte og bremse "servoen" i fremre eksosannlegg er tatt ut=)

Men har noen få spørsmål=)

Er det noen som har laget/vet om å får kjøpt handtak som event passasjer kan holde seg fast i? dette var ikke på sykkeln

Hva slags stoff ville dere trekkt opp salen med? disse er litt slitt, og vil bytte sette siden resten av sykkeln er i så fin å se på og i god stand,

Jeg hører en liten lyd fra motoren, men tviler på at det er noe galt, tross alt en 15år gammel sykkel=P

Noen som vet når utskiftings intervallet på registerkjeda er?

Hilsen Lars
gervasot
MC: .

Re: Ny sykkel=) YZF750R=)

Post by gervasot »

hei,

Jeg var ute å prøvde sykkelen får første gang igår, å da merket jeg meg noen små ting,

Sykkel fjusker på mellom registert, den jobber mot seg selv liksom, mellom 3-4000omg, kjempe ekkelt, Noen sier at d er fordi eksosventilen er fjernet, og noen sier det er feil justering/dysing av forgasserne,

Noen som har noe erfaringer med dette???
Post Reply