Og jeg er vel snart for gammal for detta.

Svidd gummi da?

For ikke å snakke om kneskrap?

Det var det, men mest av alt var det kaldt..Ulvinnen wrote:Jeg synes det viser veldig godt at det er langt ned. Det ser skikkelig skremmende ut!
Det øverste av strandbildene var virkelig flott.![]()
Men det så skikkelig kaldt ut.
Småkjeltringen wrote:Høyt.... kaldt..... sitter med gåsehud her jeg nå!!!
![]()
Fantastiske de strandbildene...... ser hva du mener med skarpe klipper![]()
......................................................................................................
Hehe.. nei, snø er det nok ikke.. Det er nok bare den dårlige oppløsningen gitt..Juliet wrote:Det var veldig tøffe bilder! Men herregud - er det snø ?? - de hvite prikkene i lufta på det øverste strandbildet?? Brr..
Heheh.. den mannekroppen var ikke så verst nei! Rakk dessverre ikke tenke så fælt på å se på ham, men jeg fikk da varme meg litt på ham under et pledd ja! (med undertøyet på altså!)Baron von Waffel wrote:Flotte bilder. Kvinnekropper er verdens flotteste skulpturer. Og den mannekroppen var vel også grei
Siterer denne jeg, som om jeg skulle sagt det selvUlvinnen wrote:Gratulerer med Dagens Rose! Det er veldig hyggelig når god service blir satt skikkelig pris på.
Tusen takk!frode wrote:Hehe, stå på :smt023
Det første bildet/portrettet av kjæresten din var veldig stilig. Kanskje litt synd at den menyen kom foran sånn, men fint likevel! Stilige de andre bildene også - du ser utrolig flott ut, om jeg må få lov til å si det.