Takk alle sammen. Det har skjedd veldig mye her i det siste, senest i dag har jeg blitt ganske sjokkert, men jeg håper det roer seg ganske snart. Blir litt mye når man får et dødsfall, en sykehusinnleggelse og en som blir sendt til legen med sykebil på så kort tid..
Har endelig fått hjem sykkelen da, så jeg går rundt som et stort smil her i kveld

Allierte meg med Banditbiker og naboen (da faren min er litt skeptisk til å la meg kjøre bil i tilfelle en bråbrems), og fikk kommet meg til forhandleren i ettermiddag. Veldig rart å se BB sitte på sykkelen og ikke minst kjøre avgårde med den, men det var godt å se den i god stand igjen. Lukta så godt av den da den var parkert her hjemme også, hihi! Regninga er betalt, jeg har fått skjema for 10'-servicen som ble tatt i vinter og også en notis på effektøkningen. Godt at ting faller på plass, og ikke minst gøy å se den på plassen sin her hjemme!!

<3

Sååå glad blir man av å få sykkelen sin hjem igjen
Ellers er det jo aller siste innspurt med hovedoppgaven som skal leveres på fredag, og ankelen min blir stadig bedre. Morgenene og kveldene er ikke så morsomme, men når leddet er varmt utover dagen går jeg for det meste uten krykker. Øvelse gjør mester!