Noen som har erfaringer eller noe annet å dele ang denne sykkelen? Hadde vært veldig fint i så fall. Haster litt, så for min del trenger dere ikke poste noe i denne tråden etter i morgen.
Alle inspill mottas med takk!
Honda NT 650 V Deauville, erfaring, tips eller andre inspill
- IImilleniumII
Re: Honda NT 650 V Deauville, erfaring, tips eller andre inspill
Jeg har bare prøvd den som lånesykkel ifm service.
Den virket lettkjørt og grei, men jeg synes den var veldig slapp - og jeg kjører V-twin, ingen R-sykkel.
Anbefaler å ihvertfall ha prøvd en annen sykkel i tillegg. Er du fornøyd, er alle glade
Den virket lettkjørt og grei, men jeg synes den var veldig slapp - og jeg kjører V-twin, ingen R-sykkel.
Anbefaler å ihvertfall ha prøvd en annen sykkel i tillegg. Er du fornøyd, er alle glade

- IImilleniumII
Re: Honda NT 650 V Deauville, erfaring, tips eller andre inspill
Ok. Jeg har ikke mulighet til å prøve den, men den ligger veldig lavt priset foreløpig i en auksjon. Akkurat nå ligger den på litt under 50k, kan legges inn bud til i morgen ettermiddag. Tviler på at den går for så lite, men kanskje 60-80k, noe som er billig når man ser en på finn.no til 95k, som har gått litt mere i tillegg. Fra før har jeg hatt en 600ccm med 100 hk (thundercat). Skjønner at dette ikke blir i nærheten av det. På en annen måte har jeg mulighet til å kjøpe den billig. Er den lettsolgt tror dere?Lølle wrote:Jeg har bare prøvd den som lånesykkel ifm service.