SoloTwin wrote:TRE dager siden sist noen skrev her?
DET må vi gjøre noe med!
Håper alt er bra med deg?
Holder vist på noe spennende for tiden?
Håper det blir tid til kjøring også da.

Hehe.. ja.. blir litt stille her innimellom, men det er som du sier, jeg holder på med et par spennende prosjekter som tar mye tid. Veldig nervepirrende akkurat nå faktisk...!
Skal fortelle mer så fort jeg kan!
Kjøring har det ikke vært tid til, og ikke til hobby heller! Savner begge deler litt, så det blir bra når ting roer seg!
I kveld skal jeg forberede til horrorkvelden i morgen vet du!
Har allerede handlet inn plexiglass, har en plan om å usette frode for en glasseksplosjon. Tror det kan bli kult!
Frode skal stoppe i butikken og handle litt ekstra blod og gørr til meg.
Tenkte jeg kunne lage noen mindre effekter på de som har lyst, små brannsår og kutt og blåmerker!
Så jeg og Frode drar til klubben rett etter jeg er ferdig på jobb, og så monterer jeg noen av glasskårene før klokken 7, sånn at det ikke tar alt for lang tid. Da rekker jeg leke litt med ungdommen også! Sikkert mer stas for dem å få komme hjem med noen skader og skremme mor, enn å bare se på!
På lørdag er det creative party, og jeg har planer om å gjøre noe av det samme der, sånn at jeg bruker fredagen som såkalt "trening". Har også planer om å finne en eller annen med et hårløst håndledd på lørdag, sånn at jeg kan prøve denne "shiftet finger" teknikken på hele håndleddet.
Egentlig er det veldig mye jeg har lyst til å gjøre, blant annet piskemerker på en hel ryggtavle, et benbrudd med ben stikkende ut eller en jernstang tvers igjennom magen.. Men det er jo bare å leke seg en søndag, det!
Nå må jeg forte meg og rydde litt hus, og gå gjennom sminka, og så skal jeg lage middag til mamma, lillebror og dama til lillebror, som kommer over en tur klokken 5. Og så er det fysio halv 7, og rett hjem og pakke klar sminkebagen og kamerabagen.
Går i ett her!