Trevligt att hälsa på er frode och Knerten, och du med 750SS (vet inte vilket nick du har, om du har något). Tror Knerten har den blankaste hoj jag har sett i hela mitt liv. Jag sprang runt med en liten kamera, men det blev egentligen väldigt få bilder. Frode hade bättre ordning på fotosakerna.
Förresten är jag ganska säker på att jag att jag mötte frode igen, på vägen utanför Birkeland, kan det stämma?
Beklager men har aldri hatt sansen for kolonnekjøring. Køkjøring driver jeg med hver dag til og fra jobb Kjørte mot Kongsberg idag og så masse syklister kjøre i kø etter hverandre. For å være ærlig er jeg glad jeg var på vei i motsatt retning
rerell wrote:Trevligt att hälsa på er frode och Knerten, och du med 750SS (vet inte vilket nick du har, om du har något). Tror Knerten har den blankaste hoj jag har sett i hela mitt liv. Jag sprang runt med en liten kamera, men det blev egentligen väldigt få bilder. Frode hade bättre ordning på fotosakerna.
Förresten är jag ganska säker på att jag att jag mötte frode igen, på vägen utanför Birkeland, kan det stämma?
Var veldig koselig å hilse på deg og Frode også
Han med 750ss (Kenneth) har ikke noe nick her.
Vi tok også noen bilder, men vet ikke hvordan jeg legger dem ut her. Kenneth tok bl.a. bilder av den flotte sykkelen til Rerell
Last edited by Knerten on 25 May 2008 18:22, edited 2 times in total.
Hehe stemmer sikkert. Vi bestemte oss for å stikke innom Hamresanden og se hva som skjedde der (NM i kiting og noe greier) Fikk med oss noen fantastiske triks før vi måtte hjem og få av oss dressene, var varmt i den stekende sola
Har det blitt noen turer for dere på sørlandet mens forumet har vært nede?
Selv har jeg hatt en tur til Lindesnes, deler fantastisk og deler ikke fullt så gøy (veiarbeid og div dårlig veier noen plasser) og en tur til Østlandet, men det ble en tur langs e18. Alikevel var det deilig å kunne "cruise" forbi alle de som kjørte sent!
Jag var ute förra söndagen med en kompis. Hade tänkt försöka få med mig folk härifrån, men inget forum = inga folk.
Körde bl.a. 404 från Grimstad, det var länge sen jag hade kört den, men jag måste säga att jag blev besviken. Massa sand och massa telehiv. Inget bra flyt.
Paus på en bekant rastplats, på väg norrut från Birkeland:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app