Tja feil og feil, jeg kan jo kjøre på svingete veier hver eneste dag, mens dere i østen må vente til det er banedag før dere får svingt skikkelig fra dere.Gixxerman wrote:Vi bor i Norge desverre, og dere vestlendinger bor desverre på feil plass. Det går fint ann å få det til, ettersom mange før deg har gjort det. Jeg personlig vil til ACR og det er over 100 mil. Shit happens...
Joda, jeg har vært i Telemark flere ganger, men aldri på sykkel. Jeg regner med vi har en stor deal her nå: Du tar meg med på guidet tur i Telemark, jeg tar deg med på guidet tur i nord-Rogaland og sunn-Hordaland, pluss at vi skal ha en dag på banen hvor en av oss antageligvis ender i grusen.Gixxerman wrote:Bring it on, men tydeligvis har du ikke hørt om fylket som heter Telemark. Dette er et helt utrolig fylke, som har svinger i bøtter og spann, krappe sådan. Har vært på vestlandet, og ja, det er fint og alt det der, men det er ikke langt jeg trenger og dra for å nyte fine veier. Derfor jeg drar på turer med oldboys imellom for å finne de riktige veiene
rerell wrote:
Gixxerman wrote:Vestlandet: Done
Telemark: Done
Bane: Done
Du får si ifra hvor du vil gjøre opp tror jeg, altså opp til deg