Hva er best for å fjerne guffa fra nye dekk?

Prat om tung MC.
FV

Re: Hva er best for å fjerne guffa fra nye dekk?

Post by FV »

Litt kjipt at jeg må kjøre 40 mil for å komme til nærmeste bane, men om jeg skulle befinne meg i nærheten en dag det er muligheter for kjøring, så byr jeg gjerne opp til dans :) Men selvsagt ikke for å tøffe meg, dette er utelukkende for å parkere Gixxerman... ;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Vi bor i Norge desverre, og dere vestlendinger bor desverre på feil plass. Det går fint ann å få det til, ettersom mange før deg har gjort det. Jeg personlig vil til ACR og det er over 100 mil. Shit happens...
FV

Post by FV »

Gixxerman wrote:Vi bor i Norge desverre, og dere vestlendinger bor desverre på feil plass. Det går fint ann å få det til, ettersom mange før deg har gjort det. Jeg personlig vil til ACR og det er over 100 mil. Shit happens...
Tja feil og feil, jeg kan jo kjøre på svingete veier hver eneste dag, mens dere i østen må vente til det er banedag før dere får svingt skikkelig fra dere.
Hadde jo Alas og LordShaft på besøk her nede i helgen, begge to var helt frelst etter 20 mil på svingete veier her nede.

Du vil ikke komme å kjøre litt her heller da? Vestlandstreffet feks?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Bring it on, men tydeligvis har du ikke hørt om fylket som heter Telemark. Dette er et helt utrolig fylke, som har svinger i bøtter og spann, krappe sådan. Har vært på vestlandet, og ja, det er fint og alt det der, men det er ikke langt jeg trenger og dra for å nyte fine veier. Derfor jeg drar på turer med oldboys imellom for å finne de riktige veiene ;)
FV

Post by FV »

Gixxerman wrote:Bring it on, men tydeligvis har du ikke hørt om fylket som heter Telemark. Dette er et helt utrolig fylke, som har svinger i bøtter og spann, krappe sådan. Har vært på vestlandet, og ja, det er fint og alt det der, men det er ikke langt jeg trenger og dra for å nyte fine veier. Derfor jeg drar på turer med oldboys imellom for å finne de riktige veiene ;)
Joda, jeg har vært i Telemark flere ganger, men aldri på sykkel. Jeg regner med vi har en stor deal her nå: Du tar meg med på guidet tur i Telemark, jeg tar deg med på guidet tur i nord-Rogaland og sunn-Hordaland, pluss at vi skal ha en dag på banen hvor en av oss antageligvis ender i grusen.

Deal?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Vestlandet: Done

Telemark: Done

Bane: Done

Du får si ifra hvor du vil gjøre opp tror jeg, altså opp til deg :)
rerell

Post by rerell »

Image

Image
Last edited by rerell on 06 Jun 2008 10:22, edited 1 time in total.
Speedy Gonzales
MC: Z1000 08

Post by Speedy Gonzales »

rerell wrote:Image
:lol:
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Galilee
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo

Post by Galilee »

Gixxerman wrote:Vestlandet: Done

Telemark: Done

Bane: Done

Du får si ifra hvor du vil gjøre opp tror jeg, altså opp til deg :)

Nå er det sikkert flere enn meg som har blitt nyskjerrige, så hva dere enn avtaler bør annonseres på forumet så de som har mulighet kan få sett oppgjøret.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
FV

Post by FV »

Selvsagt! Er vel kanskje flere som kunne tenkt seg å være med også? Jeg er 100% sikker på at Gixxer kjører raskere enn meg rundt en bane, men man skal være litt forsiktig med hvor selvsikker man er på nett. Bare fordi man har hatt kneskrap på en bane så betyr ikke det automatisk at man er verdensmester.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hehe :P Er jo gøy og lage litt liv og røre også da heh :lol:
FV

Post by FV »

Tenk dere folkens, meg og Gixxer i en real chickfight:
"Kawa er best!"
"Neeei! Zuki er best!"

Back to topic: Nå har jeg vært ute med flett nye dekk på biken, litt rolig kjøring i starten så ordner alt seg. Selv om de er nye så betyr ikke det at de er speilglatte.
Speedy Gonzales
MC: Z1000 08

Post by Speedy Gonzales »

Bare for å fyre opp litt så har no eg virkelig sett at du kan få til kneskrap i relativt lave hastigheter \:D/
Jaja, eg skal no ikkje si noe, eg har da fortsatt litt pysestripe og ingen kneskrap. er egentlig veldig greie grunner, har ikkje råd til å eksperimentere og flakse på trynet og har heller ikkje så veldig lyst å tøye grensen for mye på vanlige veger.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
Post Reply