Effektanlegg, kontroll?
- esstrom
- MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Effektanlegg, kontroll?
Heisann, har nettop innstallert effektannlegg, og lurer på visst man blir stoppet av politiet får man bot med en gang, evt hvor mye? eller blir jeg innkalt til kontroll på biltilsynet slik at jeg får byttet til orginalt annlegg?
Re: Effektanlegg, kontroll?
Du får vel en bot på rundt 3400,-. Samt at du må på biltilsynet for å vise at den er original igjen.esstrom wrote:Heisann, har nettop innstallert effektannlegg, og lurer på visst man blir stoppet av politiet får man bot med en gang, evt hvor mye? eller blir jeg innkalt til kontroll på biltilsynet slik at jeg får byttet til orginalt annlegg?

- Honda NSR 2003
kommer vell ann på om anlegget er godkjent? eller?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Joda, men nå har han jo ikke nevnt hvilket anlegg eller hvilken sykkel han kjører.NSR-freak wrote:kommer vell ann på om anlegget er godkjent? eller?

- Honda NSR 2003
Lurer også noe angående detter, har en Honda NSR. Har ett effektannlegg, men det er ikke noe plombert ned. Men jeg har godkjenning på siden at det er godkjent å alt det der. Men hva skjer vist jeg får mangellapp av politiet, på effektannlegget, å bytter til orginalt? Hva blir de til å spørre om på biltilsynet, da de ser de orginale anlegget?
Får man bot med engang, eller ?
Får man bot med engang, eller ?
Tror nok ikke du får bot! Politiet har ikke måleinstrument til å finne ut om dette er for "bråkete" så du får en lapp om at du må vise den hos biltilsynet for å få det sjekket. Da monterer du bare på igjen orginalt anlegg. Viser den, monterer påigjen effektanlegget og fortsetter å kjøre!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube