Både fjernlyset og nærlyset virker ikke nå. Det er ikke sikringen som har gått.
En liten periode virket vegge lysene når jeg satte på bryteren til fjernlys og hold inne "passing" knappen. merkelig nok slukket begge lysene når jeg slapp "passing" knappen.
jeg har min mistanke om at det er dårlig kontakt et sted, men jeg aner ikke hvor.
jeg har 1 nærlys, og 1 fjernlys.
skal ha sykkelen inn til service den 11. juni, men hadde vært greit å kunne ordne dette selv, så jeg slipper å betale dyre dommer.
Merkelig problem med lysene mine!
Re: Merkelig problem med lysene mine!
Kontakt som har fallt ut?
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
må være noe sånt, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete. Er dette noe kjent problem? kan det være noe som har større mulighet for å miste kontakt på en sykkel? :/ dumt spm sikkert
-
- MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f - Location: Oslo/Fredrikstad
hvorfor ikke bare begynne med ledningene rett bak lyset ? 

Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Tipper du har blåst den ene sikringen din, siden ingen lys nå lyser.
Sikringen vil trolig ikke tåle at begge lysene slås på samtidig (nær+fjern).
Har en mistanke om at det er en feil i en av bryterne på sykkelen din.
Kan det stemme at det er en lysbryter på både venstre og høyre styreholk?
Jeg har et koblingsskjema her, men jeg klarer ikke helt å se hva som kan være årsaken til feilen du har (hjelper heller ikke med all tekst på fransk).
Sikringen vil trolig ikke tåle at begge lysene slås på samtidig (nær+fjern).
Har en mistanke om at det er en feil i en av bryterne på sykkelen din.
Kan det stemme at det er en lysbryter på både venstre og høyre styreholk?
Jeg har et koblingsskjema her, men jeg klarer ikke helt å se hva som kan være årsaken til feilen du har (hjelper heller ikke med all tekst på fransk).
1992/97 Honda CBR600F
1984 VF500F
1986 VF500F
1984 VF500F
1986 VF500F
takker for alle svar, jeg feilsøkte en gang til, og denne gangen fant jeg ut at det var dårlig kontakt i klemmene i sikringsboksen. Når jeg dyttet sikringen ned i boksen satt den løst.
Det hadde gått varmegang igjennom sikringen på den ene siden, fordi plastikken hadde smeltet litt... flask det ikke skjedde noe mer da
Det hadde gått varmegang igjennom sikringen på den ene siden, fordi plastikken hadde smeltet litt... flask det ikke skjedde noe mer da