Darth MToffy wrote:Det var helt ypperlig for min del i hvert fall. Tok faktisk meg selv i at jeg koste meg under deler av oppkjøringenspeedy gonzales 2 wrote:Denne typen oppkjøring må da være helt ypperlig.
Vil tro at du slapper mere av når du ikkje har han tullingen klengt inntil deg?![]()
Slik jeg forstod det så er det godt mulig at dette blir mer vanlig i fremtiden. Hadde også liknende opplegg på landeveiskjøringen og det er nytt av året ble jeg fortalt. Arrester meg hvis jeg tar feil her!
Det er jo ingen tvil om at man føler seg mer komfortabel når man sitter alene på sykkelen så denne typen oppkjøring er så absolutt og annbefale. Derfor vil jeg anbefale alle som skal kjøre opp i Oslo, og befinner seg i vektklassen "oss over 0,1tonn", at de sjekker dette med kjørelærer i god tid slik at de kan ordne dette deg.
bra det funket greitt for deg. det som er irriterende med det hele er at jeg var ferdig med alt det obligatoriske tidlig i april! fikk først ordinær oppkjøring 3juni ettersom jeg "aldri kunne være over 100kg" som kjørelæreren sa.
så nå har fremdeles ikke satans vegvesen klart å bestemme når vi solid bygde får oppkjøringsdato, ryktene sier 16juni.