H
Re: *Huse's blogg* Stikk innom og ta en titt på de Nye bildene!
Tøffe bilder og tøff sykkel. Men sørg for å sladde det siste bildet, slik at ikke sykkelen din forsvinner.
Fine bilder og IKKE minst DEILIG sykkel! :smt055
Veldig fine bilder ja. Men virket som om det er blitt bommet litt på fokus på et par av bildene? Muligens lukkertiden er litt for lang på et par stykker også?
Er fullt mulig jeg tar feil når bildene ikke er så store.

Sånn=) Glemte vist det bildet;)FV wrote: Men sørg for å sladde det siste bildet, slik at ikke sykkelen din forsvinner.
Scotty wrote:Veldig fine bilder ja. Men virket som om det er blitt bommet litt på fokus på et par av bildene? Muligens lukkertiden er litt for lang på et par stykker også?
Det er godt mulig=) Det er vel ikke altid like enklt å få sykkelen i fokus. Kameraet som ble brukt var Nikon D70
Må også huske på at bilde er redusert fra 300 kb til ca 60 kb

Fredag den 13. sucks! hihi
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Håper du kom opp i et fag du har forbedringspotensiale i. Så får du brukt dette til noe vettugt.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Telles som en egen karakter=) Så jeg var heldig som kom opp i geografi, siden det er det jeg er ¨best¨i 

Re: *Huse's blogg*
I morgen drar jeg til Kreta=) Gleder meg masse til å møte sommerbrune jenter og leie mange forskjellige lettsykler
God sommer folkens

God sommer folkens

- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Du var ikke tilfeldigvis i Askim på mandagen? Synes jeg så en som ligna på deg, og med lik sykkel! 

hehe. Var ikke meg nei 

- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Hehe, den er grei! =) Kos deg på Kreta!
Re: Huse's blogg
Når du kjørte opp, kjørte sensor bak deg eller satt han på? skal ta lappen om litt over ett år og liker ikke å ha folk bakpå når jeg kjørerSimen H wrote:NÅ er jeg glad!!:D Jeg bestod![]()
Begrunnelsen jeg fikk for å bestå var: ¨kjøremåten er trafikksikker og sammsvarer med regler![]()
Men jeg fikk litt kritikk også.. hehe.. Han sa ¨ at krypkjøringen gikk litt fort, at jeg kunne vært litt tidligere ute med å bruke tegn, og at jeg glemte å ta opp støtta da jeg begynte å kjøre![]()
Hehe..

Jeg kjørte opp i mai 2007. Sensor sitter på med deg, men det går veldig bra det. Kjørelæreren din sitter jo også på med deg når du øvelses kjører så du blir fort vant til det=)
Har du solgt sykkelen din enda?
Den blir reparert på verksted ATM så gleder meg til å få den tilbake, den kommer ikke til å bli solgt med det første likevell=) Greit å ha en lettsykkel sammen med bil.