Heisann Folkens:) Tenkte å lage en liten blogg her ang, sykkel å lignende. Jeg oppgraderte fra GSR 600 til B-king i høst, har kjørt 6000 km på den så langt i sommer. Det er det råeste å samtidig det mest smoothie jeg har kjørt i hele mitt liv, har prøvd mye annet med dette tar Kaka. Den kan være snill som en pus, men åsså sinna som et uvær. Kjøre gleden er perfekt, stor sykkel: JA, Tung sykkel: JA, men så fort man får litt fart på hjula er det akkurat som man skulle kjørt GSR'n, utrolig. Har vært på kurs på rudskogen for ikke lenge siden, 4 kvelder. Lærte virkelig sykkelen å kjenne der, å at sykkelen faktisk kan være veldig rask på bane. Har også vært på Våler for ikke lenge siden. Der gikk det stygg fort på slutten, virkelig moro

Så nå må dekkene byttes, slitt ut bak og frem hjul, he he.
Det som skal gjøres med sykkelen er å sette på mindre skilt holder, har satt på en som er litt mindre, men den bygger fortsatt litt langt ned. Så er Yoshumira pottene kommet, de skal settes på neste helg. Vurderer power comander boks etter hvert, hadde vært gøy å nærmet seg 200 hk i motor.
Skal legge ut litt flere bilder etter som det blir noe fremdrift på det lille prosjektet...