Selge sykkel?

Prat om tung MC.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Selge sykkel?

Post by RH racing »

skal selge sykkelen min nå? zxr 750...noen sider dere anbefaller?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

http://www.finn.no er vel egentlig ganske seriøst.
Prøv her på forumet også!

Send inn en annonse til mc-børsen, det er gratis. MC-børsen er, (hvis du ikke allerede vet det), et anonseblad for MC. Der man kan annonsere salg eller ønsket kjøpt.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Last edited by Gixxerman on 15 Jul 2005 10:52, edited 1 time in total.
Kosh

Post by Kosh »

Autodb er den absolutt største siden for MC, og gratis, så der bør du ihvertfall annonsere. På MC-børsen får du gratis miniannonse i avisen deres, så det kan også være lurt for å treffe folk som ikke leser annonser på nettet. Dette er de eneste stedene jeg brukte da jeg skulle selge i fjor vår, og jeg ble nedringt.
V4 fun
KØLLA

Re: Selge sykkel?

Post by KØLLA »

RH racing wrote:skal selge sykkelen min nå? zxr 750...noen sider dere anbefaller?
I hvilken tilstand er kawaen ? Er dette er original zxr750r ? Km ? Har du noen bilder og legg ut ? Har du vurdert en fornuftig pris eller er det en himmelsk drømmepris ?
Hvis en del av kriteriene oppfylles så kan jeg være en potensiell kjøper.
R

Re: Selge sykkel?

Post by R »

KØLLA wrote:
RH racing wrote:skal selge sykkelen min nå? zxr 750...noen sider dere anbefaller?
I hvilken tilstand er kawaen ? Er dette er original zxr750r ? Km ? Har du noen bilder og legg ut ? Har du vurdert en fornuftig pris eller er det en himmelsk drømmepris ?
Hvis en del av kriteriene oppfylles så kan jeg være en potensiell kjøper.
Kansje sende en PM da.
Post Reply