Babelfisken wrote:ATWindsor wrote:vegsir wrote: som tydeligvis aldri gjør noe galt.
Er det bare de som aldri gjør noe galt som skal få lov til å påpeke når andre gjør noe galt?
AtW
Det er det nok ikke men når noen kommer med en så til de grader
- ovenfra ned
- belærende tone
- besserwisser
- off topic
- manglende evne til å sette ting opp mot hverandre i from av konsekvens
- skinnhellig
- og en haug andre ting
- kaster stein i glasshus
Jeg har enda tilgode å se noen som er feilfrie i trafikken. Kan hende denne fyren er den ene men tilgi meg for at jeg tviler.
Når alt det er sagt så er det selvsagt greit å si sin mening, men regn med pepper om man oppfører seg på den måten.
Han tar jo wheelie over hele langstrekket på forumet jo.
akkurat slik jeg følte det. men jeg er ikke så flink til å formulere meg. men vi setter en strek over dette nå.vi blir aldri enige alikavel
ang det med han politimannen. jeg hadde i hvertfall syntes det hadde vært morsomt å få litt oppplæring og gode tips i stedet for en pekefinger og evt bot.
fikk en gang en haikende politimann med med i lastebilen et lite stykke. spurte han hvordan det var med å leke seg på bakhjul og slikt på parkeringsplasser etter buttikkers stengetid. og han mente jeg ikke burde gjøre det. og jeg nevnte at jeg hadde en plass i skauen som jeg brukte å leke meg litt på, og da sa han kjør der så finnner vi deg ikke