Dårlig oppførsel av politiet, synspunkter?
Re: Dårlig oppførsel av politiet, synspunkter?
Politi som snakker og banner som det er beskrevet av Olav her er bare helt på trynet !!!Høflighet og respekt terpes det hadt på Politi skolen, men de var kanskje nær stryk ? Send inn en klage sier jeg. Du er uskyldig til det motsatte er bevist etter mitt syn. Også kan de jo vaske bilen din som passende straff. Hadde jeg blitt snakket sånn til av 2 hormonbomber i politi bil så hadde jeg endt på glatt celle der og da.
Har selv blitt truet, skjeldt ut og behandlet meget respektløst av politiet for noe de trodde jeg hadde gjort! De kom å banket på døra mi! da var bare x dama mi hjemme. Først ga de ho er overhøvling over hvor uansvarlig jeg var og hvor i H#¤"! jeg befant meg!
Når de sa jeg var på jobb. rushet di dit ned for å "prate" med meg.
Jeg har vært i dialog med snuten noen ganger før! å jeg vet noen lunde hvordan jeg skal håndtere de og hvordan jeg skal opptre mot de.
Men måten de tok seg for meg var direkte ufint!
Jeg nærmest flira de rett opp i trynet og sa pent til de at jeg ikke hadde peiling på hva saken gjaldt. å skulle de stå her å true meg mere får dere prate med advokaten min. Å regn med en liten klage fra meg!
Da snudde plutselig pipa helt. Fikk aldri noen unnskyldning for deres oppførsel når det viste seg at de tok feil! Jævla tosker!
De prøver å gjøre folk nervøs for å få ting på sin måte!
Nei snuten har jeg jaggu mista mye respekt for. å det for lenge siden!!!
Når de sa jeg var på jobb. rushet di dit ned for å "prate" med meg.
Jeg har vært i dialog med snuten noen ganger før! å jeg vet noen lunde hvordan jeg skal håndtere de og hvordan jeg skal opptre mot de.
Men måten de tok seg for meg var direkte ufint!
Jeg nærmest flira de rett opp i trynet og sa pent til de at jeg ikke hadde peiling på hva saken gjaldt. å skulle de stå her å true meg mere får dere prate med advokaten min. Å regn med en liten klage fra meg!
Da snudde plutselig pipa helt. Fikk aldri noen unnskyldning for deres oppførsel når det viste seg at de tok feil! Jævla tosker!
De prøver å gjøre folk nervøs for å få ting på sin måte!
Nei snuten har jeg jaggu mista mye respekt for. å det for lenge siden!!!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Siden de rett og slett tok feil av bilene deres må de ha trodd at du hadde hatt en avsindig fart da de tok deg igjen.
Politiet får vel ofte være med når man åpner bilvrak og skraper opp restene av lokale ungdommer etter ulykker, og jeg tror ikke at det er noe de setter pris på. Det oppleves antageligvis som utrolig frustrerende at de ikke klarer å få gjort mer med åpenbart uvettig kjøring, særlig om de ser at det er passasjerer i bilen. I det siste har det i tillegg vært så mange ulykker blant unge at man har diskutert forholdsvis radikale virkemidler for å snu tendensen.
Jeg kan godt forstå at de prøvde ganske hardt å sette deg fast da de var overbevist om at du hadde råkjørt, selv om de ikke burde ha gjort det med såpass svake beviser. Det er gode grunner til at politiet ikke er domstol. Politifolk er også mennesker som gjør feil, og det er flott at du fikk ordnet opp i det i etterkant.
Politiet får vel ofte være med når man åpner bilvrak og skraper opp restene av lokale ungdommer etter ulykker, og jeg tror ikke at det er noe de setter pris på. Det oppleves antageligvis som utrolig frustrerende at de ikke klarer å få gjort mer med åpenbart uvettig kjøring, særlig om de ser at det er passasjerer i bilen. I det siste har det i tillegg vært så mange ulykker blant unge at man har diskutert forholdsvis radikale virkemidler for å snu tendensen.
Jeg kan godt forstå at de prøvde ganske hardt å sette deg fast da de var overbevist om at du hadde råkjørt, selv om de ikke burde ha gjort det med såpass svake beviser. Det er gode grunner til at politiet ikke er domstol. Politifolk er også mennesker som gjør feil, og det er flott at du fikk ordnet opp i det i etterkant.
Dette er ikke helt sant! Under ei ulykke er ikke politiet i nærheten av å være med på selve jobben med å få ut pasientene. Det er brannvesen og helsepersonell som gjør! Politiet tar vitneavhør og dirigerer trafikk!!Bhrsrk wrote:Politiet får vel ofte være med når man åpner bilvrak og skraper opp restene av lokale ungdommer etter ulykker, og jeg tror ikke at det er noe de setter pris på. Det oppleves antageligvis som utrolig frustrerende at de ikke klarer å få gjort mer med åpenbart uvettig kjøring, særlig om de ser at det er passasjerer i bilen. I det siste har det i tillegg vært så mange ulykker blant unge at man har diskutert forholdsvis radikale virkemidler for å snu tendensen.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Riktig, men førstemann på stedet vil alltid få oppleve "dritten". De er ikke med i selve prosessen om videre behandling og det å åpne og dra ut personer, men de får oppleve mye dritt allikevel. Samtidig må de ofte hjelpe til, om de andre innstansene trenger det. Og de har myndigheten til å gjøre noe mot det til vanlig, ikke ambulanse- og brannpersonell.LordShaft wrote:Dette er ikke helt sant! Under ei ulykke er ikke politiet i nærheten av å være med på selve jobben med å få ut pasientene. Det er brannvesen og helsepersonell som gjør! Politiet tar vitneavhør og dirigerer trafikk!!Bhrsrk wrote:Politiet får vel ofte være med når man åpner bilvrak og skraper opp restene av lokale ungdommer etter ulykker, og jeg tror ikke at det er noe de setter pris på. Det oppleves antageligvis som utrolig frustrerende at de ikke klarer å få gjort mer med åpenbart uvettig kjøring, særlig om de ser at det er passasjerer i bilen. I det siste har det i tillegg vært så mange ulykker blant unge at man har diskutert forholdsvis radikale virkemidler for å snu tendensen.
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
Ja de opplever mye dritt.... å etter mine 3 år i ålesund brannvesen var jeg ikke med på at politiet var først på stedet 1 eneste gang! De kom alltid diltende etter, slik at vi måtte gjøre mye av jobben deres! Men dette har veldig mye med underbemanning å gjøre, og nå sporer vi litt av her hehe.
Men mi erfaring med politiet er at det er veldig mange maktsyke guttvalper som har blitt holdt for lite når de var liten, eller ble mye mobber på ungdomskolen å endelig får sin mulighet til å ta litt igjen!
Helt skremmende å se enkelte ganger hvordan politietaten framstår og oppfører seg!
Men det er mine opplevelser!
Men mi erfaring med politiet er at det er veldig mange maktsyke guttvalper som har blitt holdt for lite når de var liten, eller ble mye mobber på ungdomskolen å endelig får sin mulighet til å ta litt igjen!
Helt skremmende å se enkelte ganger hvordan politietaten framstår og oppfører seg!
Men det er mine opplevelser!
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Vet ikke helt jeg, kanskje litt annerledes på større plasser, men politiet her (I bygda, ikke distriktet) er ganske OK folk egentlig.. Hadde det ikke vært for Drittleif Satananger hadde vi ikke hatt Texas her i det hele tatt 

- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Eg har fått unskyldning av begge tjenestemennene i ettertid, dei har lagt seg heilt flate og beklagd sin dårlige oppføresel og inrømmet det at dei hadde 0 bevis på att det var meg.
Dei hadde og blitt overasket over att min fart var så lav når dei tok meg igjen og att eg stoppet for dei, men ikkje tenkt noke meir på det der og da.
Så saken er ute av verden, og eg har eit meget godt forhold til lokal politiet.
Dei fleste er veldig kjekke og hyggelige folk, alle sammen er vanlige mennesker og kan ha sine dårlige dager.
Dei hadde og blitt overasket over att min fart var så lav når dei tok meg igjen og att eg stoppet for dei, men ikkje tenkt noke meir på det der og da.
Så saken er ute av verden, og eg har eit meget godt forhold til lokal politiet.
Dei fleste er veldig kjekke og hyggelige folk, alle sammen er vanlige mennesker og kan ha sine dårlige dager.