Hva skal men se etter på en brukt sykkel når man henter den?
Re: Hva skal men se etter på en brukt sykkel når man henter den?
Koster 19 000 kr, Må være noe som ikke stemmer. En 2002 mod RS går for MYE mer en det, og at den ¨bare¨ har rullet 14000 tusen kilometer som er ingen ting får jeg det ikke helt til å stemme. Lykke til 

Så du ikke på alle tilgjengelige papirer og sånt før du handlet da ? Jeg skjønner ikke spørsmålet. 

Om ting er som de skal er spørsmålet, og hva man da skal se etter. (For de som ikke har så greie på MCer)...
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Om verken du eller far din er noe mc-kyndig, så ville ikke jeg kjøpt 2-takter
Ingen som kan være med å se på åssen den er?

Ingen som kan være med å se på åssen den er?
Jo, vi skal få en gammel MC skyndig venn som skal se på den 
Men de to siste eierne hadde ikke hatt skilt på den og den hadde en del små mangler, men tror det bare er små påkostninger...
Satt på å kjørte bortover sletta, og det kjentes ut som den gikk bra altså...
Men blir litt skeptisk ja, når den er såpass billig og 2 eiere ikke har hatt skilt på den osv.
Er det mulig å ta den med på en test eller no da? sånn at man kan skjekke at alt er i orden...?

Men de to siste eierne hadde ikke hatt skilt på den og den hadde en del små mangler, men tror det bare er små påkostninger...
Satt på å kjørte bortover sletta, og det kjentes ut som den gikk bra altså...
Men blir litt skeptisk ja, når den er såpass billig og 2 eiere ikke har hatt skilt på den osv.
Er det mulig å ta den med på en test eller no da? sånn at man kan skjekke at alt er i orden...?
Det blir vel straks en del dyrere?alexanderyi wrote:Om verken du eller far din er noe mc-kyndig, så ville ikke jeg kjøpt 2-takter
-
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
CBR er jo veldig billig og en god sykkel, så ikke nødvendigvisTrulte wrote:Det blir vel straks en del dyrere?alexanderyi wrote:Om verken du eller far din er noe mc-kyndig, så ville ikke jeg kjøpt 2-takter

Har enda ikke hatt en eneste feil på min NSR - 2 takt. Men generelt sett er det mindre vedlikehold på en 4-takt enn 2-takt, men jeg kunne fint lite om skruing og mekking da jeg kjøpte NSR, og pappa var ikke så interessert i å skru noe i utgangspunktet...Men har tatt ting som en søndagsjobb her og der

Honda NSR 125 02'
Ta kontakt med et mc-verksted og hør om de kan gjøre det. Finnes ikke noe standariserte kontroller, slik som feks. EU-kontroll, men de kan klare å se mye ved å åpne og kikke litt på den en times tid. Hør med dem!Trulte wrote:
Min lokale sa seg ihvertfall villig til det, da jeg så på bruktsykler i høst. Jeg brukte det ikke da, men tilbudet var der

Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)