Noen ideer til hvordan det kan gjøres ? Har prøvd ryggsekk og det var masse kaving på henne. Nå ser jeg for meg å putte henne i toppboksen utstyrt med plastkuppel så hun kan se ut. Plastkuppelen har jeg tenkt meg så høy at hun kan sitte å se ut og med åpning vendene bakover så hun kan få luft og få ut snuta for å lukte hvis hun ønsker det. Samtidig så må åpningen være så liten at det er null sjanse til at hun kan komme ut selvfølgelig. Er dette en tullball løsning ? Har også tenkt å sette sele på henne i tilfelle grøft ut høyre. Selen må boltes til bakkant av boksen og det blir selvfølgelig skumgummi i bunn og sider av boksen og. Bedre forslag ?
Sidevogn blir litt overkill på en moped tror jeg. Og ikke vet jeg hva Sheriffen syntes når han får se det men noe skal jo han ha søvnløse netter over også. Pitpuddelen er en beacon frikasse på fryktinngytende 6 kg.
Hehah, vil sikkert virke, men se temmelig dumt ut Den bør vel ha plass slik at den kan snu seg, ellers vil den nok ikke like det. Og så sant den før luft og lys er det nok greit. Hvis det er solid nok vil nok ikke politiet si noe på det heller.
jeg hadde med elghundvalpen til broren min på nsren min engang. tok en svær bag, og satte på tanken, med reima over skuldra og låste den liksom mellom armene mine. lbikkja satt oppi og glidelåsen var dratt til så bare hodet stakk opp. fikk endel merkelige blikk når jeg kom på skolen
Bagster har visstnok en kjempefin hundebag for mc, mulig den bare er til tankfeste...FZLine har et par sånne har hun fortalt.
En romslig toppboks med luftehull i bakkant kan kanskje fungere. Eller en reisebag/transportbag på ryggen din? Hvis det er god plass bak på scooteren så kan det hende du kan fastmontere et Vari Kennel bur der rett og slett, så lite som mulig til hunden så den ikke blir kasteball inni der. Det blir den tøffeste polvotten i by'n helt garantert, som kjører mc