nsr orginal?;P

Prat om lett MC.
Post Reply
biker
Posts: 14
Joined: 13 Apr 2008 22:42
MC: Honda nsr 03=) -kutta cdi
-fulleffekt eksos ventil
- uplombert anllegg!

nsr orginal?;P

Post by biker »

Kommer kicket på en orginal nsr?:;P
nsr :D
AndyNsR
Posts: 306
Joined: 23 Jul 2007 21:50
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil
Location: Grimstad (sørlandet)

Re: nsr orginal?;P

Post by AndyNsR »

Hehe, nei ikke egentlig. Klart den drar bedre på høyt turtall enn lavt turtall, men ingenting sammenlignet med kicket du får av effektanlegg :)
Honda NSR 125 02'
oddkirka
Posts: 184
Joined: 23 May 2008 04:06
MC: Honda CBR125 05=)

Re: nsr orginal?;P

Post by oddkirka »

effektanlegg er minstekrav følge min mening ;D ..

satt på orginal anlegget på cbr'en pga, langkjøring med kjøreskole.
merket at med effektanlegget så var det mye mere bunndrag å bittelitt mere toppdrag :-k
-E.Everett
User avatar
hzl
Posts: 51
Joined: 29 Sep 2007 17:21
MC: Honda Nsr 03 mod
Location: Vestfold

Re: nsr orginal?;P

Post by hzl »

litt forskjell på en to takt og en fire takt da...
med effekt anlegg på nsr`n som er to takt får du greit kick når du kjører aleine...
Nsr`n er dau med orginal anlegget.. hvis det er plomber i det da.
AndyNsR
Posts: 306
Joined: 23 Jul 2007 21:50
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil
Location: Grimstad (sørlandet)

Re: nsr orginal?;P

Post by AndyNsR »

Like "dau" som alle andre lett mc-er med 15 hk ;) Men sånn er det...Skal du ha litt ekstra gøy så er effektanlegg et bra alternativ. For mange så holder det med en toppfart på rundt 130 km/t, for andre ikke :twisted: 8)
Honda NSR 125 02'
biker
Posts: 14
Joined: 13 Apr 2008 22:42
MC: Honda nsr 03=) -kutta cdi
-fulleffekt eksos ventil
- uplombert anllegg!

Re: nsr orginal?;P

Post by biker »

Han ej kjøpte sykkeln me sa den va orginal, men ej bynne å tvile litt:P kan dra den til 12000:P KOr så jævlig viss den e orginal:P
nsr :D
AndyNsR
Posts: 306
Joined: 23 Jul 2007 21:50
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil
Location: Grimstad (sørlandet)

Re: nsr orginal?;P

Post by AndyNsR »

Alle kan nok dra den til 12000 originalt, men drar du den dit lett? For i så fall er den neppe original. Har du en toppfart på rundt 150-160 er nok plomberinga fjernet :)
Honda NSR 125 02'
biker
Posts: 14
Joined: 13 Apr 2008 22:42
MC: Honda nsr 03=) -kutta cdi
-fulleffekt eksos ventil
- uplombert anllegg!

Re: nsr orginal?;P

Post by biker »

hadde 120 i 4 giR:P
nsr :D
AndyNsR
Posts: 306
Joined: 23 Jul 2007 21:50
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil
Location: Grimstad (sørlandet)

Re: nsr orginal?;P

Post by AndyNsR »

Så lenge du pusher den hardt nok er ikke det noe problem originalt :P Mer interessert i toppfart...Får du den under noen omstendigheter opp mot 150 så er den ikke original.
Honda NSR 125 02'
biker
Posts: 14
Joined: 13 Apr 2008 22:42
MC: Honda nsr 03=) -kutta cdi
-fulleffekt eksos ventil
- uplombert anllegg!

Re: nsr orginal?;P

Post by biker »

AndyNsR wrote:Så lenge du pusher den hardt nok er ikke det noe problem originalt :P Mer interessert i toppfart...Får du den under noen omstendigheter opp mot 150 så er den ikke original.


testa top speed i dag:P 150:P
nsr :D
AndyNsR
Posts: 306
Joined: 23 Jul 2007 21:50
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil
Location: Grimstad (sørlandet)

Re: nsr orginal?;P

Post by AndyNsR »

Da ville jeg tro plomberinga i eksosanlegget er tatt :)
Honda NSR 125 02'
Post Reply