Hvor er dekk billigst?
Hvor er dekk billigst?
Emnet sier det meste trenger et nytt bakdekk så lurer derfor på hvor det er billigst. 

- KTM EXC 530 09 Six Days
x Honda Hornet 07
x Honda Hornet 07
Re: Hvor er dekk billigst?
Er billig på motorsykkeldekk.com 

Var ikke så gærne priser der nei.huskeyman wrote:Er billig på motorsykkeldekk.com

x Honda Hornet 07
x Honda Hornet 07
Du finner ikke en levrandør som selger deg dekk så billig som motorsykkeldekk.com! De er helt suveren og det tok 3 dager fra dekkene var betalt til jeg hadde de på døra med tolpost globe bil!
Jeg har en veldig god dekkavtale med Dekkmann og de kunne ikke matche prisen til motorsykkeldekk!
Jeg kommer til å bestille derfra i all framtid!
Jeg har en veldig god dekkavtale med Dekkmann og de kunne ikke matche prisen til motorsykkeldekk!
Jeg kommer til å bestille derfra i all framtid!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Som de andre sier, motorsykkeldekk.com, uten tvil. Eneste ulempen er at de som har dekkomleggere ikke er så glad i å legge om dekk du ikke har kjøpt der, så hadde nok vært en fordel å hørt litt om priser for omlegging før du handler på nett. Du kan nok få deg noen uhyggelige overraskelser.
Ja her i bergen måtte jeg ut med 300,- mer enn hva de skulle ta for jobben om de solgte dekka til meg!
Det skal også sies at det var flere verksted som ikke ville ta i sykkelen en gang uten at de fikk selge dekka til meg!
Det skal også sies at det var flere verksted som ikke ville ta i sykkelen en gang uten at de fikk selge dekka til meg!

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
hadde tenkt til å skru av felgen og slik.. sånn at jeg kom med felgen og dekket til et omleggingssted\dekkverksted..
kjøpte Michelin PILOT POWER E Rear 180/55 ZR17 TL 73W M/C til 1630 trur det er en god pris, er ihvertfall super fornøyd med dekket da det var det som sitter på ifra før.
kjøpte Michelin PILOT POWER E Rear 180/55 ZR17 TL 73W M/C til 1630 trur det er en god pris, er ihvertfall super fornøyd med dekket da det var det som sitter på ifra før.
x Honda Hornet 07
x Honda Hornet 07
bruk litt penger å få noe som holder mål 

Last edited by R6-freak on 25 Jun 2008 18:41, edited 1 time in total.
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Hehe, jeg må le!R6-freak wrote:Gi F... i å kjøp billige dekk. Kjøp heller noe som sitter godt på veien. R6en min har dekk til over 7.000,-
Komb. bane og gate dekk så er jævlig mjuke!

Visst jeg kjøper en type dekk og betaler 3000, så kjøper du samme dekka å betaler 7000, er da dine bedre?
Du får ett suverent dekksett til under 3000. Jeg har Metzeler M3 på min, samme som Lord, det er helt rå dekk som jeg aldri kommer til å kunne bruke potensiale til.
Dette er også ett meget bra dekk.freddy85 wrote:hadde tenkt til å skru av felgen og slik.. sånn at jeg kom med felgen og dekket til et omleggingssted\dekkverksted..
Om du føler deg kompetent til å skru av felg selv, så er det jo ikke problem. Jeg fikk beskjed om at de kunne legge om dekk til meg for timepris. For folk som kan dette så tar det nok under halvtimen å legge om to dekk + avbalansering, så ca 500 kr. Det er jo ikke verst om du kan spare opp til 1500 på ett sett med dekk.
Syntes de sitter bra nok jeg, har ikke sluppet en eneste gang og det har hendt jeg har lagt meg ned slik at fotvilern subber nedi. Hvis man kjører på bane så hadde seff dekk beregnet på bane\føre vert noe.. men hornet er ikke akkurat en bane sykkel var ikke derfor jeg kjøpte denR6-freak wrote:Gi F... i å kjøp billige dekk. Kjøp heller noe som sitter godt på veien. R6en min har dekk til over 7.000,-

x Honda Hornet 07
x Honda Hornet 07
Jeg tror nok ikke den vanlige mannen i gata klarer å kjøre godt nok til at ett sportslig dekk slipper uansett. Om det slipper så er det førerfeil og ikke dekket sin feil. "Dekkteknologi" er jo snart like avansert som romteknologifreddy85 wrote: Syntes de sitter bra nok jeg, har ikke sluppet en eneste gang og det har hendt jeg har lagt meg ned slik at fotvilern subber nedi. Hvis man kjører på bane så hadde seff dekk beregnet på bane\føre vert noe.. men hornet er ikke akkurat en bane sykkel var ikke derfor jeg kjøpte den

Sant det jaFV wrote:Jeg tror nok ikke den vanlige mannen i gata klarer å kjøre godt nok til at ett sportslig dekk slipper uansett. Om det slipper så er det førerfeil og ikke dekket sin feil. "Dekkteknologi" er jo snart like avansert som romteknologifreddy85 wrote: Syntes de sitter bra nok jeg, har ikke sluppet en eneste gang og det har hendt jeg har lagt meg ned slik at fotvilern subber nedi. Hvis man kjører på bane så hadde seff dekk beregnet på bane\føre vert noe.. men hornet er ikke akkurat en bane sykkel var ikke derfor jeg kjøpte den

Uansett viktig med bra dekk man stoler på syntes jeg.

x Honda Hornet 07
x Honda Hornet 07
på den sykkelen jeg solgte nå i sommer hadde jeg shinko dekk.. kjøpt på pedersen racing.. meget bra og billig dekk... egentlig bygd for intermediate dekk for banekjøring. desverre ikke DOT merket (noe mange billig dekk ikke er)
men la ned knesubb fint med disse...
men la ned knesubb fint med disse...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Tror du har blitt griselurt av enn eller annen fyrR6-freak wrote:Gi F... i å kjøp billige dekk. Kjøp heller noe som sitter godt på veien. R6en min har dekk til over 7.000,-

Får du virkelig så dyre dekk i dag? Selv om du kjøper de hos forhandler? vet at Metzeler M3 dekka koster ca 5300,- hos forhandler, dette er inkludert montering, omlegging og ballansering!
Hvis du har dekk som koster 7000,- alene så er du enten vanvittig lettlurt eller så har du skrevet feil pris her!

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube