Hvor er dekk billigst?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Hvor er dekk billigst?

Post by tshansen »

R6-freak wrote:
FV wrote:Uansett så er det grisedyrt. Vi snakker om i overkant av 2700 kr her, levèrt på døren. Så nå er det bare å få lappen, slik at du får kjørt opp dekka dine :)
2700,- for begge? :O
Jepp, for både bakdekk og framdekk!!!

Så ja du har nok blitt lurt av denne kompisen din. Har ikke fått noe kompis pris hvis det er i underkant av 6000,- du har betalt!

Men nå vet du det til neste gang! ;-) Spør gjerne her inne for råd! vi er her igrunn alle for å hjelpe hverandre :)

Uansett så er jeg sinnsykt fornøyd med mine Metzeler M3 dekk. De sitter som lim på veien! Har aldri opplevd slik grep før!
No skal det også sies at jeg aldri har kjørt egen sykkel med så sportslige dekk heller :)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
R6-freak
MC: Ingen

Post by R6-freak »

LordShaft wrote:
R6-freak wrote:
FV wrote:Uansett så er det grisedyrt. Vi snakker om i overkant av 2700 kr her, levèrt på døren. Så nå er det bare å få lappen, slik at du får kjørt opp dekka dine :)
2700,- for begge? :O
Jepp, for både bakdekk og framdekk!!!

Så ja du har nok blitt lurt av denne kompisen din. Har ikke fått noe kompis pris hvis det er i underkant av 6000,- du har betalt!

Men nå vet du det til neste gang! ;-) Spør gjerne her inne for råd! vi er her igrunn alle for å hjelpe hverandre :)

Uansett så er jeg sinnsykt fornøyd med mine Metzeler M3 dekk. De sitter som lim på veien! Har aldri opplevd slik grep før!
No skal det også sies at jeg aldri har kjørt egen sykkel med så sportslige dekk heller :)
hehe, jeg kjøpte ikke dekka av kompisen min, men sykkeln og han betalte 5500-6000,- for dekkene i fjor høst, rett før den ble satt inn! Så er han som har blitt lurt av noen dekkforhandler isoffal :?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Post by xadox »

betalte 4 300,- for Pilot Power 2ct frem og bakhjul ferdiglagt hos Mjøndalen Bilgummi Service...

Det kan mal leve med :)
1.3.1.2
FV

Post by FV »

xadox wrote:betalte 4 300,- for Pilot Power 2ct frem og bakhjul ferdiglagt hos Mjøndalen Bilgummi Service...

Det kan mal leve med :)
Man kan leve med det, men jeg synes fortsatt det er litt dyrt.
Post Reply